Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje – rekordinis paraiškų skaičius iš Lietuvos

Birželio 19–25 dienomis vyksiančio didžiausio pasaulyje kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) metu, kartu su geriausiais pasaulio kūrybininkų darbais, varžysis net 11 projektų iš Lietuvos.
„Kanų liūtai“
„Kanų liūtai“ / Tomo Tumalovičiaus / reporteris.com

Šiemet ir bendras festivalio paraiškų skaičius tapo rekordiniu – vertinimui pateikta 28,8 tūkst. reklamos, marketingo, ryšių su visuomene projektų iš 90-ties pasaulio šalių. Iš viso auksinį, sidabrinį ar bronzinį liūto trofėjų laimėti pretenduoja 19 proc. daugiau darbų nei pernai.

„Šiais metais lietuvių pateiktų paraiškų skaičius gerokai aplenkė kaimynines šalis, – sako bendrovės „15 min“, atstovaujančios festivaliui „Kanų liūtai“ Lietuvoje, vadovas Tomas Balžekas. – Latviai pateikė 6 paraiškas, estai – dvi, baltarusiai – dvi, tuo tarpu lietuviškos kūrybos agentūros – net 11. Prieš metus Lietuvai atstovavo 5 projektai, o šiemet – po keturis lietuviškus darbus pretenduoja į apdovanojimus lauko ir interneto reklamos kategorijose, 2 – ryšių su visuomene ir 1 – dizaino.

„Kanų liūtų“ konkursui savo darbus pateikė reklamos agentūra „Love”, interneto sprendimų kompanija „Gaumina“, integruotos komunikacijos kūrybinė komanda „Visetas”, komunikacijos agentūra „VRP|Hill&Knowlton“ ir kompanija „Olialia Group”.

Festivalio vadovas Philipas Thomas pastebi, kad festivalio dalyvių gretas smarkiai papildė kylančios ekonomikos šalys. „Šiemet, kaip niekada, daug paraiškų sulaukėme iš Azijos šalių: Honkongo, Tailando, Indonezijos, Kinijos, Malaizijos bei Singapūro. Daugiau paraiškų nei anksčiau gauta ir iš Lotynų Amerikos: Meksikos, Kolumbijos, Argentinos, Čilės bei Centrinės Amerikos regiono“, – sako festivalio vadovas. Dvigubai daugiau dalyvių nei anksčiau sulaukta iš Rusijos. Nepaisant sunkios padėties regione, norą dalyvauti festivalyje pareiškė ir Vidurio Rytų atstovai iš Bahreino, Libano, Jungtinių Arabų Emyratų, Saudo Arabijos bei Egipto. Daugiausiai paraiškų, kaip ir ankstesniais metais, pateikė JAV, Brazilija, Vokietija, Didžioji Britanija ir Prancūzija.

Stebint festivalio lankytojams, bus įteikta daugybė apdovanojimų ir nominacijų žymiems marketingo, reklamos bei ryšių su visuomene specialistams. Prestižinio festivalio „Kanų liūtai“ Medijos metų žmogumi („Media Person of the Year“) nominuotas „Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas, šioje kompanijoje dirbantis nuo 2001 m. ir padėjęs „Google“ pasiekti pasaulinio technologijų lyderio poziciją. Šiemet pirmą kartą už ilgalaikį indėlį į kūrybą bus įteiktas prestižinis Šv. Marko Liūtas („St. Mark Lion“). Šis apdovanojimas birželio 25 d. vyksiančios apdovanojimų ceremonijos metu atiteks serui Johnui Hegarty, legendinės reklamos agentūros „Bartle Bogle Hegarty” įkūrėjui bei kūrybos vadovui. Taip pat kūrybiškumo festivalio metus bus pagerbti ir geriausias metų reklamos užsakovas („Advertiser of the Year“) – šį apdovanojimą gaus baldų gamybos kompanija iš Švedijos IKEA, iš kitų išsiskyrusi inovatyviu bei įkvepiančiu marketingu, kūrybinga, netradicine bei humoro nestokojančia reklama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius