Vilniaus Adomo Mickevičiaus biblioteka
išleido knygą vaikams,
kuri parašyta lengvai suprantama kalba.
Knyga vadinasi „Skaityk lengvai“.
Knygoje yra trumpi ir aiškūs tekstai,
kuriuos sukūrė žinomi lietuvių rašytojai:
• Jonas Biliūnas,
• Šatrijos Ragana,
• Gendrutis Morkūnas,
• Bitė Vilimaitė,
• Antanas Vaičiulaitis.
Ši knyga padės vaikams
lengviau suprasti tekstus, nes:
• tekstai parašyti trumpais sakiniais,
• naudojami paprasti žodžiai,
• kai kuriuose tekstuose yra paveikslėlių.
Dar prieš atsirandant knygai,
jos tekstus skaitė patys vaikai.
Jeigu vaikai nesuprato
kai kurių žodžių ar sakinių,
tekstai buvo pataisyti.
Taip knygos kūrėjai įsitikino,
kad vaikai tikrai supras viską,
kas parašyta.
Knyga „Skaityk lengvai“ skirta vaikams,
kurie sunkiai skaito arba
turi proto negalią.
Knyga taip pat naudinga mokytojams
ir kitiems specialistams,
kurie dirba su vaikais.
Knygoje kalbama apie tai,
kas vaikams artima, pavyzdžiui:
• apie draugus,
• apie jausmus,
• apie gamtą.
Bibliotekos darbuotoja
Odeta Maziliauskienė sako,
kad tokių knygų Lietuvoje
dar labai trūksta.
Knygos pristatymas vyks
lapkričio 13 dieną
Vilniaus Adomo Mickevičiaus bibliotekoje.

