-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„iPhone“ ir „PlayStation“ nulaužęs hakeris Geohot gavo naują užduotį

Programišius George'as Francis Hotzas (žinomas Geohot slapyvardžiu), išgarsėjo įsilaužęs į „iPhone 4“ (tuomet jam buvo 17 metų) ir „PlayStation3“. Už nulaužtą išmanųjį iš telekomunikacijų kompanijos „Certicell“ gavo dovanų sportinį „Nissan 350Z“ ir tris naujus „iPhone“. Netrukus jį pakvietė dirbti „Facebook“.
„Facebook“ programinės įrangos inžinierius George‘as Hotzas.
„Facebook“ programinės įrangos inžinierius George‘as Hotzas. / Kadras iš „YouTube“

Už tokius nuopelnus įmonės „Andreessen Horowitz“ fondas vaikinui skyrė 3,1 mln. dolerių naujo bepiločio automobilio sukūrimui.

Jau nuo 2015 m. spalio 26-erių metų programišius savo garaže San Franciske tobulina bepilotį automobilį, surinktą Acura ILX bazėje.

Bepiločių automobilių bandymo taisyklės

Projektas vadinasi Comma.ai. Geohot kartu su trimis pagalbininkais įsigijo automobilį, daviklius, kameras. Visa tai sujungta į vieną kompiuterinę sistemą. Kitaip tariant, programišius su kolegom surinko automobilį, panašų į tokį, kokius dabar testuoja didieji gamintojai.

Comma.ai nuotr./Bepiločio automobilio projektas Comma.ai
Comma.ai nuotr./Bepiločio automobilio projektas Comma.ai

Automobilis bandomas miesto gatvėse ir magistralėse. Vaikinai patys kuria kliūtis, primenančias pėsčiuosius. JAV įstatymai leidžia bandymus su autonominiais automobiliais atlikti Nevados ir Kalifornijos gatvėse.

Pagal taisykles, prie vairo būtinai turi sėdėti ir vairuotojas – dėl viso pikto, jei automobilis-robotas imtų krėsti kvailystes.

Pagal taisykles, prie vairo būtinai turi sėdėti ir vairuotojas – dėl viso pikto, jei automobilis-robotas imtų krėsti kvailystes.

Kol kas geriausias Geohoto ir jo kolegų pasiektas rezultatas – kelionė ir Mountain View kurorto į San Franciską. Bepilotis be jokių problemų ir sustojimų įveikė 64 km.

Programišius patenkintas tokiu rezultatu ir yra įsitikinęs, kad jo sukurtos technologijos bus pradėtos diegti į masinę gamybą jau šiais metais.

Didžiausias Comma.ai privalumas prieš kitus gamintojus, kuriančius dirbtinį automobilių intelektą – tai paprastas programavimo kodas ir nedidelė kaina.

Jis pateikė ir blogų pavyzdžių. Tarkime, startuolį Cruise Automation kovo viduryje įsigijo koncernas „General Motors“. Pirminiais duomenimis, už tai sumokėjo 1 mlrd. dolerių. G.Hotzo manymu, tą patį tikslą galima pasiekti gerokai pigiau paprastame garaže.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius