15min skaitytojai ketvirtadienį pranešė, kad ryšio nebuvo nuo 13.50 iki 14.35 val.
Įmonė sutrikimą pripažįsta.
„Labai atsiprašom – turėjom techninių sutrikimų, apie 20-30 min. Šiuo metu atstatėm 2G ir 3G tinklus, tai reiškia, kad galima skambinti ir siųsti SMS žinutes.
Dirbam ties 4G ryšio atstatymu, jis naudojamas duomenų perdavimui. Artimiausiu metu veiks ir jis“, – dieną žadėjo įmonės atstovas spaudai Andrius Baranauskas.
Ketvirtadienio vakarą „Tele2“ išplatintame pranešime nurodė, kad sutrikimai sutvarkyti.
„Ketvirtadienį popiet kai kurie mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ klientai susidūrė su ryšio sutrikimais. Operatorius praneša, kad iš pradžių buvo panaikinti 2G ir 3G tinklo trikdžiai, o nuo 16 val. įprastai veikti pradėjo ir 4G tinklas“, – nurodoma 19 val. išplatintame bendrovės pranešime.
„Atsiprašome savo klientų už patirtus nepatogumus. Šiuo metu atstatyti jau visi mūsų tinklai, be trikdžių galima ne tik skambinti, rašyti SMS žinutes, bet ir naudotis mobiliuoju internetu“, – sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims.
Tiesa, anot pranešimo, kai kurie vartotojai vis dar gali susidurti su aplikacijų, skirtų atlikti mokėjimams (pvz. už automobilio statymą ar viešojo transporto bilietus), veikimo sutrikimais. Šiuo metu siekiama juos pašalinti.
Operatoriaus klientai su gedimu galėjo susidurti nepriklausomai nuo savo geografinės padėties.