Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Omnitel 1000 km lenktynės“ jau įpusėjo (nuotraukos)

16.26 val. Palangoje vykstančios vienuoliktosios „Omnitel 1000 km. lenktynės“ perkopė savo ekvatorių. Beveik nuo pat starto pirmaujanti varžybų lyderė „Oktanas Racing“ su „Porsche 997 GT3“ būtent tuo metu įveikė 167-ąjį trasos ratą, ženklinantį varžybų pusiaukelę.
„Omnitel 1000 km lenktynės“ jau įpusėjo
„Omnitel 1000 km lenktynės“ jau įpusėjo / Valdo Jaručio ir Tomo Pikturnos nuotr.

Priminsime, jog 334 ratai, kurių vieno ilgis 2994 metrai, ir sudaro 1000 km diciją, kurią privalu įveikti norintiems laimėti šias lenktynes. Kita vertus, nuostatuose numatyta, jog lenktynės negali tęstis daugiau nei 10 valandų, todėl išsekus šiam laiko limitui nugalėtoju gali būti pripažintas varžybų lyderis, nors ir neįveikęs 1000 km atstumo.

Tačiau reikia tikėtis, jog šįsyk taip nenutiks. Vidurdienį Palangoje temperatūra pasiekė 35 laipsnių Celsijaus atžymą, o giedras dangus audros nežada. Tad trasoje jei ir iškyla menkų trukdžių, tai tik dėl gedimų ir kitokių techninių kliuvinių, o ne dėl grėsmės montuotis lietaus padangas.

Varžybų nebetęsia tik keturios ekipos, o didžiausia bėda ištiko „Cargo Vilnius“ komandą, kai užsidegė Nerijaus Mierkio vairuojamas „Porsche 944 Turbo“ automobilis. Gaisrą likvidavo budinti ugniagesių tarnyba, o sportininkas nenukentėjo.

Įpusėjus varžyboms antroje pozicijoje įsitvirtino Belgijos sportininkai, „KS Motorsport“ ekipa, kurios lenktynininkai su „BMW Silhoutte“ nuo lyderių atsilieka 2 ratais. Treti – RIMO komandos sportininkai, vairuojantys dyzelinę BMW ir nuo varžybų lyderių atsiliekantys 7 ratais, o ketvirtąją vietą užima „BMP Martin Sport“ lenktynininkai, vairuojantys „Honda Civic Type-R“ ir nuo trečiąją vietą užimančių varžovų atsiliekantys tik 17 sekundžių.

Į penktąją vietą kiek nelauktai smuktelėjo Lenkijos „Fuchs MP Sport Star Moto“ komanda, nuo ketvirtoje vietoje esančių sportininkų atsiliekanti ratu. Tačiau ši pozicija tikrai neatspindi tikrojo lenkų pajėgumo, o keliomis pozicijomis prieš lenktynių pusiaukelę jie smuktelėjo tik todėl, kad ekipos garažuose teko ilgai vėsinti perkaitusius jų „Ferrari 430 GT3 Scuderia“ agregatus.

Tačiau sugrįžę į trasą dabar lenkai vieną po kito suka labai greitus ratus ir sparčiai vejasi varžovus.

Varžybos dar tik įpusėjo. Nors lyderiai ir padėjo nemenką pagrindą pergalei, tačiau teigti, kad jie pirmieji kirs finišo liniją, nedrąsu.

Reikia tikėtis, kad tik lenktynėms artėjant prie pabaigos trasoje užvirs nuožmiausia kova, padovanosianti daug įspūdingų akimirkų ir netikėtumų. Panašiai, kaip besibaigiančios vakarykštės kvalifikacinės varžybos.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius