Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 01 20 /16:54

Skaitytojo skundas. Gražiuoju nutraukti sutartį su mobiliojo ryšio operatoriumi nepavyko

Į Ikrauk.lt redakciją dėl patirtų nemalonumų su mobiliojo ryšio operatoriumi kreipėsi skaitytojas Vaidas. „Esu „Tele2“  kompanijos jau buvęs verslo klientas, kuriam buvo...
T.Urbelionis/BFL
T.Urbelionis/BFL / BFL nuotr.

Į Ikrauk.lt redakciją dėl patirtų nemalonumų su mobiliojo ryšio operatoriumi kreipėsi skaitytojas Vaidas.

„Esu „Tele2“  kompanijos jau buvęs verslo klientas, kuriam buvo pridaryta nemalonumų net nutraukus  sutartį su šia kompanija. Apie viską nuo pradžių. Buvome „Tele2“ klientai, bet pastebėjus, jog kas mėnesį išlaidos ryšiui daug didesnės nei galėtų būti kituose tinkluose, nusprendėme pakeisti ryšio tiekėją. Va čia bėdos ir prasidėjo.

Paskambinus „Tele2“ 117 linija pasidomėjome, kokios yra sutarties nutraukimo sąlygos ir nemaloniai nustebome išgirdę formulę, pagal kurią skaičiuojama bauda (netesybos), t.y. minimalus mėnesio mokestis dauginamas iš likusių sutarties mėnesių. Sudarant sutartį nebuvo imti jokie telefono aparatai ar panašiai. Mūsų atveju pagal šią netesybų formulę paskaičiuota suma siekė apie 900 Lt.

Kreipėmės į Ryšių reguliavimo tarnybą, norėdami išsiaiškinti savo, kaip ryšio vartotojo susidariusioje situacijoje, teises. Atsakymas buvo labai paprastas ir aiškus: operatoriai neturi teisės reikalauti pinigų už paslaugas, kurių jie nesuteikė. Klientas turi atlyginti terminuotos sutarties metu jam ryšio operatoriaus taikytą nuolaidą ryšio paslaugoms. Be to, Ryšių reguliavimo tarnybos darbuotoja labai nustebo, kodėl konsultantai „Tele2“ 117 linijoje to nežinojo ir iškart nepaskaičiavo teisingos sumos.

Vėl susisiekėme su „Tele2“ operatore, 117 linija, kuri darsyk pasiūlė susimokėti 900 Lt. Tik po išdėstytos informacijos, kurią pateikė Ryšių reguliavimo tarnyba, mūsų prašymas buvo perduotas „Tele2“ sprendimų komisijai. Po kelių dienų sulaukėme skambučio iš „Tele2“ sprendimų komisijos, kuri nustatė mokėtiną netesybų sumą – 180 Lt – tokią, kokia buvo suteikta nuolaida sutarties galiojimo laikotarpiu ryšio paslaugoms. Regis, viskas išspręsta, nors ir nelengvai, bet...

Po poros dienų susitarėme su kitu operatoriumi dėl numerio perkėlimo ir patys paskambinome į „Tele2“ 117 liniją įspėti, jog artimiausiu metu bus pateiktas prašymas perkelti numerį. Ir vėl buvome paprašyti susimokėti tuos 900 Lt. Po ilgo pokalbio telefonu, konsultantė visgi pamatė sprendimų komisijos išvadą, jog mūsų atveju mokėtina kompensacija kompanijai „Tele2“ yra 180 Lt. Buvome patikinti, kad paskutinėje sąskaitoje bus įrašyta ši suma ir būsime atsiskaitę. Ir vėl tas didžiulis „bet“: paskutinėje gautoje sąskaitoje už „Tele2“ kompanijos suteiktas ryšio paslaugas pamatėme tuos „Tele2“ sprendimų komisijos „nuspręstus“ kaip neteisingai paskaičiuotus 900 Lt. Pagal sudarytą tiesioginio debeto sutartį, pinigai jau nuskaičiuoti nuo įmonės sąskaitos.

Tai visgi, kaip galima taip dirbti ? Kas atsakingas už tokias klaidas/aplaidumą?“ – klausia skaitytojas Vaidas.

Ikrauk.lt redakcija susisiekė su „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriumi Andriumi Baranausku. Gautas jo komentaras.

Vartotojas šiame laiške visiškai teisus – deja, jis iš tiesų buvo suklaidintas. Įvyko darbuotojo klaida; dėl to ir dėl patirtų nepatogumų nuoširdžiai jo atsiprašome.

Per klaidą nuskaičiuotos lėšos bus grąžintos į kliento sąskaitą. Dėl to klientui nieko papildomo atlikti nereikės. Dar daugiau – neskaičiuosime ir kliento minimų 180 Lt, kuriuos jis turėjo sumokėti. Tokiu būdu, nors įmonė ir nebėra mūsų klientė, pilnai kompensuosime ir šią sumą.

Be to, pradėjome vidinį tyrimą siekdami patobulinti procedūras ir užtikrinti, kad panašiais atvejais klientai nebus suklaidinti ateityje. Dar kartą atsiprašome kliento ir viliamės, kad problemos sprendimas padės pamiršti nemalonius išgyvenimus. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius