-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Konservatoriai atsiprašo dėl savo reklaminio žurnalo panašumo į „Žmones“

Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai (TS-LKD) atsiprašė „Žurnalų leidybos grupės“, žurnalo „Žmonės“ ir kitų grupės leidinių leidėjų, redaktorių ir žurnalistų dėl to, kad jų išleistas reklaminis leidinys „Žmonių istorijos“ galėjo būti pernelyg panašus į populiarų žurnalą „Žmonės“.
Žurnalai
Žurnalai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Norime pabrėžti, kad šis leidinys neturėjo sąmoningos intencijos būti panašus į Lietuvoje populiarų žurnalą „Žmonės“ ir naudotis šio prekinio ženklo populiarumu Lietuvos rinkoje. TS-LKD vertybės ragina saugoti intelektinę nuosavybę ir autorines teises, todėl nuoširdžiai atsiprašome UAB „Žurnalų leidybos grupės“, žurnalo „Žmonės“ ir kitų grupės leidinių leidėjų, redaktorių ir žurnalistų, jeigu mūsų išleistas leidinys sukėlė asociacijų dėl galimo panašumo.

Taip pat įsipareigojame kruopščiai sergėtis, kad jokie TS-LKD ateities leidiniai tokių asociacijų nebekeltų“, – rašoma TS-LKD išplatintame pranešime spaudai.

Primename, kad 2012 metų rugpjūčio mėnesį pasirodęs politinės reklamos leidinys „Žmonių istorijos“ buvo sukėlęs įtarimų dėl galimo plagijavimo.

Žurnalo „Žmonės“ leidėjai įtardami autorinių teisių pažeidimą ir naudojimąsi svetimu prekės ženklu TS-LKD leidinį buvo apskundę teismui.

Konservatoriai tuomet teigė nesijaučiantys padarę ką nors bloga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius