Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Antrą dieną iš eilės sugedusiai „Bitei“ komanda planuoja užsakyti mišias

Tunise vykstantis Fenikso ralis kol kas sunkiai klostosi iš Lietuvos atvykusiai „Tavisa Racing Team“ ekipai. Vaidoto Paškevičiaus ir Audriaus Matuolio duetas jau antrąją varžybų dieną susidūrė su „Seat Leon Dakar“ variklio gedimu, bet nesėkmės jų neapleido ir trečiame etape. Komandos „Bitė“ ir vėl pateikė staigmenų, rašoma komandos pranešime.
„Tavisa Racing Team“
„Tavisa Racing Team“ / Komandos nuotr.

Savo situaciją kovoje dėl prizinių vietų „Tavisa Racing Team“ susikomplikavo dar antrąją varžybų dieną, kai trūko jų „Bitės“ variklio paskirstymo diržas. Tačiau komanda rankų nenuleido. Nors ekipa ir neturėjo atsivežusi atsarginio diržo, rado kur jį galėtų įsigyti Afrikoje. Tiesa, tam teko išleisti gerokai daugiau nei diržas kainuoja įprastai. Tačiau sąlygas lietuviams čia jau diktavo tunisiečiai.

„Atsarginę variklio galvą turėjome, todėl turėjo dėžėje būti ir komplektas diržo keitimui. Bet kadangi paskutinę minutę teko keisti serviso automobilius, greičiausiai, kad diržas liko kitame. Kadangi čia, Afrikoje „Volkswagen“ gamintojas tikrai nėra numeris vienas, turėjome daug vargo, kol radome diržą. Originalus, geras diržas buvo rastas tik 23 val. už 150 km nuo bivako. Vietiniai pagalbininkai jį surado kitame mieste. Teko jį nepigiai įsigyti – viduryje niekur jis kainuoja pusę tūkstančio. Bet pasirinkimo neturėjome. Dabar jis ir suka „Bitės“ širdelę“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Po gedimo į trečiosios dienos trasą pajudėjusi ekipa vėl atgavo kvėpavimą ir startavusi iš galo pirmame šiandienos greičio ruože nuolat lenkė varžovus bei parodė antrą rezultatą. Tačiau padarius pusę darbo ir iki dienos pabaigos likus dar vienam greičio ruožui, „Bitė“ parodė naujus kaprizus. Antrame greičio ruože komanda neteko galimybės junginėti pavaras.

„Viskas ėjosi labai gerai. Pirmas ruožas buvo grynai ralinis. Nedarėme klaidų, teko atlikti labai daug lenkimų. Buvome porą kartų nulėkę nuo kelio, bet be kriminalų. Bet antrame ruože pavedė technika – lūžo viena pavarų perjungimo svirtis, tai likome tik su šešta įjungta pavara. Ilgai taip negalėjome važiuoti, tai teko stoti. Bandėme remontuoti ant kelio, bet viskas, ką pavyko padaryti palindus po automobiliu, tai įjungti antrą pavarą.

Tada pradėjome judėti, bet greitis tapo toks turistinis. Važiuodami skaičiavome avis, grožėjomės vaizdais, ant asilų jodinėjančiais žmonėmis. Taip važiavome kokį 50 kilometrų, bet galiausiai mus į finišą partempė. Tas mūsų važiavimas šiame ralyje – kaip širdies kardiograma. Arba tope, arba apačioje. Žiūrėsim, kaip bus rytoj“, – kalbėjo ekipažo šturmanas Audrius Matuolis.

Po šios dienos nesėkmės Vaidotas Paškevičius teigė, kad veikiausiai komandai reikėtų nuvykti į vietinę mečetę ir užsakyti „Bitei“ mišias.

Jei gedimai nesiliaus, komandai gali tekti apskritai sudėti ginklus, mat trečiadienį jų laukia maratoninis greičio ruožas. Po šios dienos mechanikų pagalba bus draudžiama ir sportininkai nakvos dykumoje be savo serviso automobilio, tad sugesti rytoj „Bitė“ jau negali.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius