Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Antra Monte Karlo WRC diena buvo pažymėta artima S.Ogier ir E.Evanso kova

Antroji Monte Karlo diena prasidėjo ant labai slidžios ir kai kur net ledu padengtos dangos. Netrukus po starto sportininkai ėmė slidinėti. Po pietų ledui šiek tiek atitirpus, dėl pirmosios vietos tarpusavyje ėmė kovoti „Toyota“ atstovai. Dienos pabaigoje juos skyrė tik 4,5 sek.
WRC organizatorių „facebook“ tinkle patalpinta nuotrauka
WRC organizatorių „facebook“ tinkle patalpinta nuotrauka

Šeštadienį pirmas dienoje greičio ruožas prasidės 09:05 val.

Glausta dienos apžvalga

Pirmame dienos GR daugelis sportininkų slidinėjo ant apledėjusios kelio dangos. SS4 grubią klaidą padarė apsisukęs T.Neuville, netrukus tuo pasinaudojęs į P2 bendroje įskaitoje pakilo S.Ogier. Kitų ruožų metu dėl lyderio pozicijos užvirė artima kova tarp „Toyota“ komandos atstovų S.Ogier ir E.Evanso. Abu sportininkai rodė praktiškai identišką tempą. Net dviejų ruožų metu juos skyrė tik 1 sek. skirtumas. Visą dieną savo varžovą vijęsis S.Ogier galų gale sumažino savo atsilikimą tik iki 4,5 sek.

SS8

Paskutinis dienoje greičio ruožas prasidėjo jau sutemus.

Įspūdingai jame pasirodė S.Ogier. Pergalė ir svarbiausia, penktame GR iš eilės buvo atkirpta E.Evanso turėta persvara. SS8 metu prancūzas aplenkė savo varžovą dar 4,1 sek.!

„Turint omenyje mūsų startinę poziciją - tai puikus rezultatas. Džiaugiuosi, kad taip priartėjome. Šeštadienį bus smagu“, - sakė S.Ogier.

Bendra įskaita po SS8:

Bendra įskaita po SS8
Bendra įskaita po SS8

SS7

Iš esmės vėl pasikartojo praeito ruožo scenarijus. Vėl laimėjo T.Neuville, o S.Ogier atkirpo nuo E.Evanso persvaros dar sekundę.

SS6 neįtikėtinai artimas lyderių tempas

Nors ir šiame GR laimėjo T.Neuville (po SS6 buvo P3 bendroje įskaitoje su 21,9 sek. atsilikimu), tarp dėl pergalės ralyje buvo kovojusių S.Ogier ir E.Evanso finiše buvo vos vienos sekundės skirtumas.

P2 finišavęs S.Ogier savo atsilikimą sumažino iki 9,7 sek. Ralio legenda džiaugėsi, kad daugelyje vietų aptirpus ledui, sąlygos visiems supanašėjo.

SS5 įvyko reikšmingi postūmiai bendroje įskaitoje

Tai buvo labai reikšmingas ruožas S.Ogier. Jis antrą kartą iš eilės laimėjo ir net 16,9 sek. aplenkęs T.Neuville palypėjo į antrąją vietą bendroje įskaitoje (po SS5 nuo pirmavusio E.Evanso prancūzas atsilikinėjo tik 10 sek. skirtumu).

Tik penktoje vietoje šiame GR finišavęs ir daug laiko dėl to praradęs T.Neuville kaltino save: „Stenogramoje buvome pasižymėję daug vietų padengtų ledu. Kaip dabar jau žinau, jo buvo ištirpę daug didesnė dalis nei tikėjausi. Buvau gerokai per atsargus. Tu juk nežinai kur to ledo dar bus likę, negali imtis rizikuoti, kai visur stenogramoje esi pažymėjęs ledą.“

P2 finišavęs ir 11,2 sek. komandos draugui praradęs E.Evansas skundėsi: „Greičio ruožo pabaigoje net buvo „juodojo“ ledo! Labai sudėtingas ruožas. Tikrai daug kur galėjau būti greitesnis, tačiau saugojausi, tikrai nebuvo lengva.“

SS4

Šiame GR slystelėjęs apsisuko jau T.Neuville ir prarado visą praeito ruožo metu nuo ralio lyderio nukirptą laiką (SS4 nuo lyderio belgas atsiliko 10 sek.). Prieš savo klaidelę tarpiniuose sektoriuose jis rodė greičiausią tempą.

SS4 visus maloniai nustebino geriausią laiką užfiksavęs S.Ogier.

„Turint omenyje mano startinę poziciją, būtų sunku važiuoti dar greičiau. Ruožo pabaigoje ant dangos buvo daug purvo“, - pažymėjo S.Ogier.

Itin suprastėjusiu sukibimu GR pabaigoje skundėsi ir Ottas Tanakas. Nepaisant to estui tai buvo kone geriausias ruožas šiame ralyje. SS4 metu jis fiksavo P3 laiką ir lyderiui prarado vos 1,8 sek.

SS3

Šiame GR laimėjęs T.Neuville sumažino savo atsilikimą nuo lyderio bendroje įskaitoje iki 9,8 sek.

„Tai buvo labai sudėtingas ruožas. Vietomis dėl ledo visiškai nebuvo sukibimo. Tačiau turėjau puikų ritmą ir todėl laimėjau. Stengsiuosi dar padirbėti su automobilio reguliavimu, kad galėčiau dar daugiau juo pasitikėti“, - finišavęs sakė T.Neuville

Atsargiau važiavę E.Evansas (atsiliko 5,3 sek.) ir S.Ogier (atsiliko 6,6 sek.) per daug nenutolo, kol visi kiti lenktynininkai nuo lyderio atsiliko jau 20 ir daugiau sek.

Pirmas šio ruožo metu ant ledo slystelėjo ir apsisuko Otto Tanako automobilis. Vis dėl to atbėgę ralio aistruoliai jį gana greitai išstūmė ir estas šiame GR prarado 41,9 sek.

Į kur didesnę bėda pakliuvo T.Katsuta, kuris labai panašiai praradęs kontrolę ant ledo visai išslydo iš kelio ir įstrigo. Prie pat kelio buvę žiūrovai bergždžiai bandė jam padėti. Šiaip ne taip išsikapstęs japonas SS3 metu lyderiui prarado net daugiau nei penkias minutes. Ši nesėkmė japoną nugramzdino į paskutinę vietą bendroje įskaitoje.

Šio GR metu iš kelio išslydo ir ne vienas „Rally2“ ar „Rally3“ kategorijose važiuojantis ralistas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius