Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„CFMOTO Factory Racing Team“ tapo gamykline komanda ir pristatė kitų metų startus

Iki šiol žinoma kaip „CFMOTO Racing Team“ ekipa kitąmet jau vadinsis „CFMOTO Factory Racing Team“. Tai reiškia, kad „CFMOTO“ technika lenktyniaujanti lietuvių komanda pasiekė susitarimą su Kinijoje įsikūrusia gamykla ir 2020-aisiais metais debiutuos kaip oficiali gamyklinė komanda. Ekipos planuose – varžybos Lietuvoje bei užsienio šalyse, rašoma pranešime spaudai.
Antanas Kanopkinas ir Motorider RT
Antanas Kanopkinas ir Motorider RT / Organizatorių nuotr.

Komandos narys Antanas Kanopkinas tvirtina, kad norint tapti gamykline komanda reikėjo įdėti nemažai pastangų. Pasak jo, į šią vietą pretendavo ne tik lietuviai, bet ir dar kelios užsienio šalių komandos.

Visgi „CFMOTO“ atstovams patraukliausia pasirodė būtent lietuvių vizija, tad buvo sukirsta rankomis ir pradėta ruošti bendradarbiavimo sutartis, kurią abi šalys pasirašys artimiausiu metu.

Komandos nuotr./Antanas Kanopkinas
Komandos nuotr./Antanas Kanopkinas

„Gamyklos planuose šiais metais buvo numatyta pradėti dirbti su sportu ir turėti komandą, kurią oficialiai „CFMOTO“ rems. Po ilgų diskusijų, jie patikėjo mumis, lietuviais ir mūsų idėja. Šiai dienai komandoje yra tik lietuviai. Galbūt ateityje bus ir kitų valstybių žmonių, nes mes, visgi, esame gamyklinė komanda. Dabar jau oficialiai. Sutartis jau verčiama. Liks tik formalumas – uždėti parašus.

Prie gamyklinės komandos mes galime turėti dar kelis partnerius. Maksimaliai šešis. Dabar turime keturis, iš kurių trys yra užsienio partneriai ir vienas iš Lietuvos. Tai yra estų kompanija „Iron Baltic“, taip pat JAV padangų ir ratlankių gamintojas ITP, Vokietijos kompanija „Liqui Moly“ bei lietuviška kompanija „Specialist“. Iki sausio turėsime ir likusius partnerius“, – sakė Antanas Kanopkinas.

Komandos nuotr./CFMOTO Factory Racing Team
Komandos nuotr./CFMOTO Factory Racing Team

Pasak Antano Kanopkino, kitą sezoną komandą sudarys vienas keturratininkas bei du SSV motobagių ekipažai. Beje, viename iš ekipažų kol kas laisva šturmano vieta.

„Adomas Gančierius važiuos su „CFORCE 1000“ keturračiu. Antanas ir Audra Kanopkinai lenktyniaus su naujuoju bagiu „ZFORCE 1000 SPORT“. Dalius Mockapetris su šturmanu, kurio paieškos dar vyksta, važiuos su praėjusiame sezone jau matytu ir išbandytu bagiu „ZFORCE 1000“. Mechanikais taps mums jau puikiai pažįstami vyrukai – Paulius Švirinas ir Regimantas Alesius. Prie komandos technikos sprendimų labai stipriai prisideda ir ekipa „MS Team“. Komandos media – „We Capture“ komanda, kurią sudarys du arba trys žmonės. Turėsime ir fotografą. Juo bus Marius Kunigiškis. Taigi – „Full House“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.

Komandos nuotr./Antanas Kanopkinas ir Dalius Mockapetris
Komandos nuotr./Antanas Kanopkinas ir Dalius Mockapetris

Antano Kanopkino teigimu, debiutinis gamyklinės „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos sezonas bus išties įvairus. Komanda ketina startuoti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Vienas iš didžiausių iššūkių, laukiančių kitais metais – maratonas Afrikoje, Alžyro valstybėje.

„Artimiausios varžybos yra jau vasario 8 dieną. Jos mums labiau kaip testas. Tai yra pirmosios „Perimetro“ varžybos Lietuvoje. Kovo 21-ą dieną komanda startuoja „Tuareg“ ralyje Afrikoje. Tuomet kitas komandos narys Dalius Mockapetris kovos „Enduro“ ralyje Lietuvoje. Po to komandos laukia antrasis „Perimetro“ etapas Lietuvoje. Liepos mėnesį startuosime Lenkijoje vyksiančiame „Breslau“ ralyje. Liepos gale vėl sugrįšime į Lietuvą didžiosioms „Perimetro“ varžyboms. Keturratininkas Adomas Gančierius dar važiuos „Enduro“ sprinte. Iki rudens oficialių planų tiek, nors ketiname pasitvirtinti ir dar vienerias maratono varžybas užsienyje. Renkamės tarp „Hunt The Wolf“ Rumunijoje, ralio Tunise arba „Weston Beach“ Didžiojoje Britanijoje“, – sakė Antanas Kanopkinas.

Viliaus Gavėno nuotr./Adomas Gančierius
Viliaus Gavėno nuotr./Adomas Gančierius

Pasak Antano Kanopkino, šiuo metu komanda jau laukia atvykstančio naujojo bagio „ZFORCE 1000 Sport“ ir specialiai sportui pagamintų jo dalių. Tuomet į darbus kibs mechanikai, kurie turės mažiau nei mėnesį laiko sustyguoti techniką pirmam startui Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius