Metinė prenumerata vos už 7,99 Eur. 15-tos dienos proga!
Prenumeruoti

COVID-19 iššūkis Dakaro keturratininkui Laisvydui Kanciui – rasti mechanikus per naktį

Kelionei į Saudo Arabiją pasiruošęs keturratininkas Laisvydas Kancius Vilniaus oro uoste 15min prisipažino, kad paskutinę naktį prieš kelionę turėjo nelengvą užduotį. Jo komandai teko ieškoti naujų mechanikų, nes besiruošusieji vykti susirgo COVID-19.

Čekai užsikrėtė koronavirusu

Kaip pasakojo L.Kancius, šeštadienio vakarą paaiškėjo, kad abu mechanikai čekai, kurie turėjo rūpintis jo keturračiu Dakare, vykti negalės. Dakaro ralyje čekų komanda, kuri paruošė keturratį raliui, rūpinsis ir keturračio techniniu palaikymu.

„Mūsų situacija įtempta. Vakar 22 val. sužinojome, kad mūsų mechanikai čekai, kuriuos turime du, abu teigiami. Per naktį turėjome didelį iššūkį surasti kažką, suradome naujus. Žiūrėsime, kaip čia seksis. Žinoma, sunku bus įvesti naujus žmones į ritmą, visa tai padaryti per kelias dienas, bet visiems taisyklės vienodos“, – kalbėjo L.Kancius.

VIDEO: Laisvydas Kancius prieš skrydį į Saudo Arabiją: „Bus sudėtinga įvesti naujus žmones į ritmą“

Nauji mechanikai surasti Čekijoje.

Paklaustas apie nuotaikas prieš kelionę į Saudo Arabiją, keturratininkas neslėpė, kad Dakaras šiemet tikras iššūkis visiems, streso netrūko visiems.

„Dar vieną egzaminą turime išlaikyti Džidoje, bet tikimės, kad viskas bus gerai“, – apie COVID-19 testą po dviejų karantino dienų Saudo Arabijoje sakė L.Kancius.

Sausio 3 dieną prasidėsiančiame Dakaro ralyje L. Kancius startuos 176-uoju startiniu numeriu. Iš viso keturračių klasėje startuos 28 dalyviai, o L.Kancius yra pirmasis atstovas iš Lietuvos, startuosiantis joje, ir vienas iš dviejų keturratininkų, šiemet važiuosiančių pirmąjį kartą Dakare.

VIDEO: Dakaro naujokas Laisvydas Kancius: jaudulio nemažai, daug nežinomybės

Važinėja seniai

36-erių metų klaipėdietis kiek anksčiau „iGo2Dakar“ pasakojo, kad keturratis jo gyvenime atsirado pakankamai seniai, bet ilgą laiką tai buvo tik aktyvaus laisvalaikio praleidimo būdas. Ilgainiui atsirado noras savo aistrą adrenalinui ir keturračiams perkelti į aukštesnį lygį ir vyras pradėjo ieškoti, kas Lietuvoje jam galėtų padėti.

Keturračio varžyboms L.Kancius ieškojo ilgai. Galų gale, sutarus dėl keturračio gamybos Čekijoje, teko nuspręsti, koks jis turi būti: kiekvienas elementas gali būti labai skirtingas – pradedant jo patvarumu, kokybe ir įtaka važiavimui, baigiant skirtinga kaina.

„Įsigijau naują „Yamaha Raptor 700“ ir su čeku aptarėme, kokius darbus jam reikės atlikti. Perdaryti ar pakeisti reikėjo labai daug ką: originalaus motociklo liko tik didžioji dalis rėmo ir dalis variklio. Po visų darbų atlikimo jau turėjau progą išbandyti savo keturratį Andalūzijos ralyje. Viskas sekėsi gerai, o profesionaliai lenktynėms ruoštą ir pramogai skirtą keturračius būtų sunku palyginti – važiavimo skirtumai neįtikėtini.

Tiesa, ralyje išaiškėjo šiokių tokių nesklandumų: paskutinę dieną nulūžo kelio knygos tvirtinimo elementas. Finišavęs ten grįžau į Lietuvą, o keturratis – atgal į dirbtuves Čekijoje, kuriose buvo ne tik ištaisyta sulūžusi konstrukcija, bet ir atlikti visi reikalingi mazgų patikrinimai prieš Dakaro ralį“, – savo istoriją tęsė L.Kancius.

Prieš Dakarą ieškoti naujų mechanikų teko ir Vaidotui Žalai.

Gintas Petrus buvo priverstas ieškoti naujo šturmano.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius