Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Aurum 1006 km“ lenktynėse – dar vienas „Cupra TCR“

Šie metai – itin derlingi žiedinėse lenktynėse ne tik naujų sportininkų, bet ir įdomios technikos kiekiu. Lietuva Baltijos šalyse šiuo metu – šalis lyderė TCR tipo automobilių srityje. Vis daugiau sportininkų saviveiklą garažuose keičia pasaulinių automobilių gamintojų siūloma technika, rašoma pranešime spaudai.
Lenktynėse debiutavo su „Cupra TCR“
Lenktynėse debiutavo su „Cupra TCR“ / Komandos asmeninio albumo nuotr.

Tokį sprendimą priėmė ir šiais metais susibūrusi komanda „London Grill Racing Team“, kuri į trasą išvažiavo su „Cupra TCR“. Po treniruočių „Simuliatorių akademijoje“ mišri ir įvairios patirties turinti komanda jau dalyvavo dvejose lenktynėse Rygoje.

Komandos nariai – vos septyniolikos metų sulaukęs Julius Adomavičius, praeitais metais Lietuvos „Wolf Race“ žiedinėse lenktynėse pasirodęs Oskaras Brazaitis, šiais metais automobilių sporto karjerą pradėjęs Eimantas Navikauskas ir jau daug pergalių spėjęs sukaupti Marijus Mazuch.

Lenktynėse debiutavo su „Cupra TCR“
Lenktynėse debiutavo su „Cupra TCR“

Automobiliai ir greitis – neatskiriama gyvenimo dalis

Naujai susibūrusios komandos teigimu, be lenktynių šiuo laikotarpiu nelabai kam laiko ir belieka.

„Visą žiemą kelis kartus per savaitę turėdavome virtualias treniruotes, kelis kartus dalyvavome ir virtualiose lenktynėse, kur įgavome supratimą, kaip važiuoti sraute ir kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Pavasarį treniruotes jau perkėlėme į realias trasas. Buvome labai nustebę – važiavimas tikrai nedaug kuo skiriasi nuo treniruočių simuliatoriumi“, – pasakojo E.Navikauskas.

Į trasą su gamintojo sukurtu modeliu

Šiuo metu Lietuvoje jau suskaičiuojami šeši „TCR“ tipo automobiliai: du – „VW Golf GTI TCR“, vienas „SEAT Leon“, du „Cupra“ ir vienas „Hyundai“ gamintojo bolidas, Lietuvą pasieksiantis liepos pradžioje.

Nors daugeliui „Cupra“ vardas ir atrodo mažai arba visai negirdėtas, tai – „SEAT“ automobiliai, kurių pavadinimą „Cupra“ sudaro terminas „Cup Racing“. Būtent šiuo automobiliu savo sportinę karjerą pradėjo ir ši komanda.

Sezono siekiai nuolat auga

Nors sezono pradžia ir nebuvo itin sėkminga, komanda jau spėjo pabuvoti ant podiumo ir paragauti pergalės. Pirmųjų lenktynių metu apdovanojimų podiumą pasiekti sutrukdė techninis gedimas, tačiau komandos motyvacija nesumažėjo:

„Per pirmąsias lenktynes koją pakišo techniniai nesklandumai dėl automobilio. Sugaišę valandą spręsdami automobilio problemas, varžybas vis tiek baigėme 10 pozicijoje, taigi iš esmės rezultatu buvome patenkinti. Antrose varžybose buvome treti „TCR“ automobilių klasėje ir ketvirti bendroje įskaitoje, atsilikdami nuo varžovų mažiau nei 30 sekundžių. Džiaugėmės ne tik pačia prizine vieta, bet ir tuo, kad iš tikrųjų važiavome labai solidžiai, konkurenciją sudarydami daug labiau patyrusiems sportininkams ir komandoms“ – patirtimi dalijosi E.Navikauskas.

Jau už trijų savaičių didžioji automobilių sporto mėgėjų dalis kone savaitei kraustysis į Palangą. Jau 19-ąjį kartą vyks 1000 km lenktynės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius