Praėjusią savaitę B.Ecclestone'as savo parašu palaimino dar vieno naujo etapo atsiradimą: 2014 metais Rusijos Sočio mieste turėtų vykti Rusijos „Grand Prix“. Šios šalies etapas ir F–1 kalendorių papildžiusios varžybos Azijos valstybėse gali pakoreguoti įprastą čempionato tvarkaraštį. Panašu, kad realiausia grėsmė iškristi iš F–1 čempionato kyla Vengrijos ir Didžiosios Britanijos etapams.
„Aišku, man skaudu kalbėti, bet Didžiosios Britanijos valdžia pastaruoju metu milžiniškas lėšas skiria Londono olimpiadai. Ji yra niekam nereikalinga. O jeigu Silverstono trasai reguliariai būtų skiriamas normalus finansavimas, galėtume kalbėti apie vieną geriausių F–1 etapų. Deja, dabar situacija yra labai nepalanki. Ir aš matau vienintelę išeitį – trauktis iš senųjų Europos trasų ir užleisti vietą naujoms šalims. Varžybos Vengrijoje šiemet įvyko tik įsikišus aukščiausiajai šalies valdžiai. Yra valstybių, pavyzdžiui, Rusija arba Azijos šalys, kurios tikrai domisi šiuo projektu, skiria pakankamai lėšų, todėl vietą kalendoriuje mes turėsime užleisti būtent naujiems etapams. Žvelgiame į situaciją iš ekonominio taško. Deja, kol kas padėtis mūsų netenkina. Pavyzdžiui, Turkijoje yra puiki trasa, bet žiūrovų į varžybas atvyksta kur kas mažiau, nei mes tikimės“, – ekonominius F–1 plėtros argumentus pateikė B.Ecclestone'as.