Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Dynami:t Energy“ pasirūpino planu B: Palangos lenktynėse turi du automobilius

„Dynami:t Energy“ lenktynių komanda jau antrą kartą į "Aurum 1006 km lenktynes" apsidrausdami nuo didelių nesėkmių atsiveža du beveik identiškus „BMW M3“ lenktyninius automobilius. Pirmosios problemos treniruotėse rodo, kad tokia investicija į draudimą nenuėjo veltui, teigiama pranešime žiniasklaidai.
„Dynami:t Energy“ pasirūpino planu B: Palangos lenktynėse turi du automobilius
„Dynami:t Energy“ pasirūpino planu B: Palangos lenktynėse turi du automobilius / Egidijaus Babelio nuotr.

Dar pernai „Dynami:t Energy“ komanda tiek varžovus, tiek žiūrovus nustebino į ištvermės lenktynes Palangoje atsivežę du kone identiškus lenktyninius BMW automobilius. Vienas stovėjo lyg eksponatas, kitas suko ratus trasoje. Vis tik parodinio bolido paskirtis buvo kitokia.

„Tai mūsų atsarginių detalių komplektas. Skirtumas tik tas, kad jis nėra sudėtas į dėžes, o įvilktas į gražų kostiumą“, - sakė lenktynininkas Mantas Matukaitis.

Praėjusiais metais treniruočių metu, dieną prieš lenktynes paskutinį atodūsį išleido lenktyniauti turėjusio automobilio variklis. Komandos mechanikai tiesiog išskrodė abu automobilius ir sukeitė variklius. Kadangi jie identiški, atitinka visus reikalavimus, „Dynami:t Energy“ galėjo tęsti savo pasirodymą ir sugebėjo užlipti ant apdovanojimų pakylos, iškovojo trečią vietą A3000+ lasėje. Sprendimas atsivežti du automobilius išgelbėjo lenktynininkus nuo fiasko.

Lenktyniauti pajėgūs abu automobiliai

Šiemet jie laikosi tos pačios taktikos ir į Palangą vėl atvažiavo dviem beveik identiškais automobiliais. Dar daugiau: juos abu apžiūrėjo techninės komisijos teisėjai ir patvirtino jų tinkamumą dalyvauti lenktynėse. Tad net ir blogiausiu atveju „Dynami:t Energy“ galės tęsti lenktynes.

„Abu šie automobiliai visiškai įgalūs važiuoti lenktynėse. Tik norėtume lenktyniauti su naujuoju kupė modeliu, mat šis turi galingesnį variklį ir Palangos trasai suderintą važiuoklę. Darysime viską, kad važiuotume su tuo automobiliu, o jei jau bus labai blogai, važiuosime su tuo, kas važiuoja“, - pasakojo M.Matukaitis.

O dirbti prie naujai sukonstruoto automobilio prireiks. Pirmosios treniruotės Palangoje pažėrė naujų problemų rinkinį: stringa pavarų perjungimas, stringa sankabos darbas, valdymas ne toks geras, koks turėtų būti, o ir nereikalingų pašalinių garsų atsirado.

Vakare – technikos skerdynės

„Dar nepavyko iki galo susidraugauti su automobiliu. Daug dėmesio atėmė netinkamai veikiantis sankabos pedalas. Ir pavarų perjungimas netvarkingas, lyg jungtum jas be sankabos. Ir galinė automobilio dalis pasirodė pernelyg nervinga. Iki rytojaus turėsime daug darbo padaryti“, - sakė po treniruotės iš automobilio išlipęs lenktynininkas Aurimas Mištautas.

Komandos meistrai išdavė, kad pirmoji lenktynių diena šiems užtruks. Jie keis pavarų dėžę. Bet patvirtino, kad „Dynami:t Energy“ lenktynėms pasiruošusi taip, kad jokios problemos jiems nesutrukdys įveikti visą 1006 km distanciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius