-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ferrari“ F-1 komandos pilotai DRS aktyvuoja koja

„Ferrari“ boliduose DRS sistema aktyvuojama ne mygtuku ant vairo, kaip daugelyje kitų automobilių, o koja, rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“.
Fernando Alonso, „Scuderia Ferrari“
Fernando Alonso, „Scuderia Ferrari“ / „Scanpix“ nuotr.

Kadangi įtaisas naudojamas tarp posūkių ir tuo metu nestabdant, jis įjungiamas nuspaudžiant specialų kairėje pusėje sumontuotą pedalą. Prieš stabdymą koja perkeliama ant stabdžių pedalo, taip sugrąžinant galinį sparną į pradinę poziciją.

Tokios sistemos privalumas yra tai, kad per trumpą laiko tarpą, kai koja perkeliama nuo DRS prie stabdžių pedalo, normalizuojama oro tėkmė aplink galinį sparną ir pradėjus stabdyti bolidas lieka stabilus. Be to, vairuotojas visą laiką tvirtai laiko vairą, todėl gali žaibiškai reaguoti į automobilio elgesio pokyčius, kai išjungus DRS pasikeičia galinio sparno veikimo efektyvumas.

„Auto Motor und Sport“ priduria, kad „Ferrari“ šioje srityje nėra pioneriai – dar pernai tokius sprendimus išbandė „McLaren“ ir „Mercedes“ komandos, tačiau nėra žinoma, ar jos tai naudoja ir šiuo metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius