Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ferrari“ svarsto apie sugrįžimą į galingiausią Le Mano 24 valandų lenktynių klasę

Automobilių sporto pasaulyje įsisuko įdomūs gandai: „Ferrari“ svarsto apie sugrįžimą į galingiausią Le Mano 24 valandų lenktynių klasę. Tai turėtų įvykti ne anksčiau 2015-ųjų.
„Ferrari 250 LM“
„Ferrari 250 LM“ / Wikipedia.org nuotr.

Vokiečių leidinys „Auto Motor und Sport“ teigia, kad Italijos kompanija LMP1 klasės bolidui gali panaudoti 1,6 litro V6 variklį su turbokompresoriumi – tą patį agregatą, kuris suks ir „Formulės-1“ galinius ratus nuo 2014-ųjų.

Negana to, kiek anksčiau „Scuderia Ferrari“ komandos vadovas Stefano Domenicali prasitarė, kad nauja F-1 jėgainė gali būti panaudota paslaptingai nuskambėjusiems, „įdomiems projektams“.

Nuo 1923-iųjų organizuojamose Le Mano 24 valandų lenktynėse „Ferrari“ yra nugalėję 9 kartus. 1960-1965 metais etaloninėse ištvermės lenktynėse „Ferrari“ tiesiog dominavo, tačiau 1966-aisiais koją į Le Maną įkėlę „Ford“ su legendiniu GT40 nutraukė italų sėkmės grandinę.

Negana to, „Ferrari“ nuo 1965-ųjų daugiau niekada ir nelaimėjo šių lenktynių. Visgi, pagal iškovotas pergales absoliučioje įskaitoje kompanija, kurios emblema – piestu stovintis žirgas, užima garbinga trečiąją poziciją. Daugiau už italus pergalių iškovojo „Audi“ (12 pergalių) ir „Porsche“ (16 pergalių).

Jeigu tokie gandai iš tiesų pasiteisins – 2015-ųjų Le Mano lenktynėse bus išties į ką pažiūrėti. LMP1 klasėje varžysis ne tik nuo 2000-ųjų dominuojanti „Audi“ kompanija, bet ir „Toyota“, „Porsche“, „Ferrari“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius