Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Gedimas palaidojo Dakaro ralį puikiai pradėjusios „Constra Racing“ komandos ambicijas

Antroji Dakaro ralio diena tapo tikromis išgyvenimo lenktynėmis ne vienai Lietuvos komandai. Problemų neišvengė ir sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujanti „Constra Racing“ trijulė. Jų sunkvežimis patyrė naujas technines problemas, dėl kurių komanda nesugebėjo pasiekti finišo ir pasuko tiesiai link bivako Alula mieste, rašoma pranešime.
„Constra Racing“ komanda antrame greičio ruože
„Constra Racing“ komanda antrame greičio ruože / Martin Macik team nuotr.

Dakaro ralis Vaidoto Paškevičiaus, Slavomir Volkov ir Tomo Gužausko ekipažui prasidėjo išties neblogai. Pirmame greičio ruože jie pademonstravo devintą rezultatą, o antro greičio ruožo pradžioje sugebėjo užfiksuoti net trečią laiką. Tačiau jau netrukus ambicijas pagerinti praėjusiais metais galutinėje rikiuotėje pasiektą 12-ą poziciją teko palaidoti. Iš pradžių ekipažas pramušė sunkvežimio ratą, bet tai nebuvo kritinis momentas.

Visgi vėliau įvyko toks techninis gedimas, kurio ekipa išspręsti trasoje negalėjo ir antrojo greičio ruožo finišo pasiekti per duotą laiko normą jau nebeturėjo jokių šansų. Teko pakeisti maršrutą ir alternatyviu keliu važiuoti į šio vakaro bivaką.

„Yra kaip yra, bet šiemet tikrojo Dakaro podiumo nepamatysime ir jau tikrai žinome, kad savo plano pagerinti praėjusių metų rezultatą jau niekaip neįgyvendinsime. Diena prasidėjo gana linksmai ir nuotaikingai. Už mūsų startavo greitesnis sunkvežimis, tai per pirmus dešimt kilometrų jis mus aplenkė, bet mes nuolat sekėme jam iš paskos. Lėkėme tikrai smagiai, bet pramušėme ratą. Keisti jo nestojome, nes oro pripūtimo sistema sėkmingai palaikė slėgį. Pavyko pasiekti pirmą kelio tašką, kuriame užfiksavome mums rekordinį laiką – buvome treti. Tai parodė, kad mes tikrai galime kovoti dėl aukštų pozicijų, net ir vairuodami tokį sunkvežimį, kuris neturi pilnos galios.

Po pirmo kelio taško stojome keisti ratą. Tačiau jį pasikeitus akceleratorius nustojo reaguoti į paspaudimus. Iš pradžių bandėme tvarkytis, bet niekaip neradome problemos. Šiaip ne taip išvažiavome iki asfalto ir komanda toliau sprendė problemą, keitė dalis, akceleratoriaus pedalą, bet jokios naudos nebuvo. Visos pastangos buvo bevaisės. Nusprendus asfaltu judėti link bivako sunkvežimis lyg ir atsigavo. Paskaičiavome, kad galbūt dar spėtume įveikti trasą, bet vos tik grįžome į maršrutą, problema ir vėl pasikartojo. Teko vėl apsisukti ir grįžti asfaltu. Problema taip ir liko neaiški. Gali būti, kad važiuojant nelygiu keliu, esant vibracijai kažkur juda pažeistas elektros instaliacijos kabelis, kuris kartais įjungia kažkokį avarinį režimą. Tokia mūsų versija, bet tikroji priežastis dar nežinoma.

Tikimės, kad rytoj galėsime startuoti ir kovoti dėl atskirų greičio ruožų rezultatų, nes bendrąja prasme mes šiemet rezultato jau nebeturėsime. Svarbiausia, kad mechanikams pavyktų rasti šitą pasislėpusį gedimą ir rytoj būtume starte“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Daugiau informacijos apie ekipos pasirodymą 2023-iųjų metų Dakare galima rasti komandos „Facebook“ puslapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius