Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Generalinė repeticija prieš Dakarą: lietuvių sunkvežimio trijulė išvyksta į Maroką

Spalio 12-18 dienomis Maroke įvyks finalinis Pasaulio ralio reido čempionato etapas „Rallye du Maroc“. Jis tradiciškai taps paskutine treniruote tiems, kurie ruošiasi startuoti artėjančių metų Dakaro ralyje Saudo Arabijoje. Į Maroką sparnus netrukus pakels ir lietuvių trijulė – Vaidotas Paškevičius, Slavomir Volkov ir Gytis Gaspariūnas, kurie lenktyniaus sunkvežimių įskaitoje.
Lietuvos sunkvežimio ekipažas išvyksta į Maroką
Lietuvos sunkvežimio ekipažas išvyksta į Maroką / Komandos nuotr.

Komandos pilotas Vaidotas Paškevičius sako, kad pagrindinis šių varžybų tikslas bus išmėginti atnaujintą čekų komandos „Fesh Fesh“ sunkvežimį „Tatra Jamal“.

Praėjusiame Dakaro ralyje komanda jau nuo pirmųjų greičio ruožų susidūrė su techninėmis problemomis, kurios lydėjo lietuvius iki pat finišo. Nepaisant to, trijulė sugebėjo savo vardus įrašyti į Dakaro ralio metraščius, kai iš pusiau funkcionuojančio sunkvežimio išspaudę viską, ką gali, laimėjo paskutinį greičio ruožą.

„Norime šiemet nebeturėti tų pačių problemų su sunkvežimiu ir Dakare važiuoti nuo starto iki finišo greitai, turėti maksimalią galią. Dėl šios priežasties, dėl reikalingų kilometrų testuojant būsimą Dakaro sunkvežimį, nusprendėme startuoti Maroko ralyje, kur mūsų lauks šešios varžybų dienos, 1449 kilometrai greičio ruožų, o atstumas su pervažiavimais sieks 2219 kilometrų. Manau, kad tokio atstumo užteks suprasti, kaip šįkart sunkvežimis važiuos maksimaliomis apkrovomis“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Po praėjusio Dakaro lietuvių komandai pavyko išsiaiškinti, kad dėl nuolatinių jų „Tatra“ techninių problemų, kai sunkvežimis neturėjo galingumo, buvo kaltas variklio programavimas. Kitaip sakant, į kompiuterį buvo įrašyta visiškai netinkama programa. Maža to, bandymai ją perprogramuoti varžybų eigoje nedavė jokio rezultato ir lietuviams teko tenkintis gerokai apriboto potencialo sunkvežimiu.

„Į Maroko ralį važiuojame būtent dėl tikslo išmėginti sunkvežimį, bet jeigu pavyks laimėti ir kokį greičio ruožą bei aplenkti tuos, kurie čia atvyksta siekti pasaulio čempionų titulo, bus labai malonu. Manau, kad galime tą padaryti. Jei tik sunkvežimis važiuos nepriekaištingai, mes savo darbą padarysime“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Nors dėl techninių sunkvežimio dalykų lietuviams galvos skausmo jau mažiau, o testai Maroke parodys, ar galima šia technika pasitikėti, Vaidotui Paškevičiui kur kas daugiau rūpesčių kelia biudžetas. Nors komanda jau pateikė paraišką organizatoriams ir Dakare startuoti planuoja, kol kas tam dar trūksta finansų.

„Ačiū kompanijai „Stareka“ ir jos vadovui Andriui Ryženokui, įmonėms „Constra“ ir „Deigas“, kurie šiemet įnešė itin didelį indėlį į tai, kad galėtume startuoti tiek Maroke, tiek Dakare, tačiau kol kas dar laisva generalinio partnerio pozicija. Vis dar ieškome partnerių, kurių vardą galėtume garbingai vežti iki pat finišo artėjančiame Dakaro ralyje“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Maroko ralyje lietuvių sunkvežimis bus pažymėtas 509 numeriu. Iš viso šioje įskaitoje startuos dešimt sunkvežimių. Jų gretose ir tokios pavardės kaip Janus Van Kasteren, Martin Macik ar Tomas Vratny.

Daugiau informacijos apie lietuvių pasirodymą Maroko ralyje bus galima rasti komandos „Facebook“ puslapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius