Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gintas Petrus patyrė sunkumų: Dakaras dar neprasidėjo, o bagį reikia keisti „gabalais“

Gintas Petrus paskutinę metų dieną, kaip ir dauguma Lietuvos lenktynininkų, specialiame testiniame ruože išbandė savo techniką. Tačau be nuotykių neapsieita.
Gintas Petrus Dakaro bandomajame ruože
Gintas Petrus Dakaro bandomajame ruože / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

„Petrus Kombucha Team“ pilotas pasakojo, kad po testinio greičio ruožo (shakedown) pradėjo klibėti galinis bagio „Optimus MD“ ratas.

Grįžę į nulinį bivaką, Gintas Petrus ir jo šturmanas José Manuelis Teixeira Marquesas iškart kreipėsi į MD technikus, puikiai išmanančius šių transporto priemonių subtilybes. Tuomet paaiškėjo, kad paprasto guolio pakeitimas nėra toks jau paprastas. Nes, pasak mechanikų, tam reikia specialaus preso. O jo prancūzai į Dakarą neatsivežė, jis liko garaže Prancūzijoje.

Todėl galiausiai mechanikai pasiūlė gerokai sudėtingesnę išeitį – keisti ne tik guolį, bet gerokai didesnį komponentą (trailing arm), specifinę bagio traukę, judančią aukštyn žemyn.

Gintas labai nustebo, kad tokią svarbią ir didelę detalę reikia keisti nuvažiavus vos 100 km ir dar neprasidėjus Dakarui:

„Pirma diena, o tu jau turi keisti visą gabalą, – ne itin dėl tokio remonto nudžiugo Gintas Petrus. – Jei tokį remontą atliktum Dakaro pusiaukelėje, būtų logiška. Bet dabar, dar prieš startą, tai tapo pamoka, kad kitąmet reikės geriau paruošti namų darbus“.

Petrus Kombucha Team
Petrus Kombucha Team

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius