Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Keista lietuvio misija Dakare: dalyvauja lenktynėse, tačiau yra mechanikas

Gintaras Sadovnykas tikrai prisimins šį Dakarą ilgam. Lietuvis mechanikas priklauso „Astana racing“ komandai ir važiuoja visą ralį T4 klasėje su sunkvežimiu tokį patį atstumą kaip ir legendiniai „Kamaz“, „Iveco“ ir kiti lyderių ekipažai. T4 klasė yra sukurta tam, kad aptarnaujantys ekipažai su mechanikais galėtų vežti detales bei pagalbinius mechanikus, kurie gali pagelbėti trasoje sugedusiems pagrindiniams komandos lenktynininkų automobiliams..
„Astana Racing“ komandos mechanikai
„Astana Racing“ komandos mechanikai / Tomo Tumalovičiaus nuotr.

Klausiate, kodėl negalima padėti šiaip bet kam privažiavus į trasą, jei sugenda lenktynininko automobilis? Turbūt dėl intrigos ir dėl pinigų. Organizatoriai susirenka daugiau startinių mokesčių, o intriga išlieka.

Sugedus turtingos komandos lenktynininkų transporto priemonei, reikiamos dalys ir mechanikai būtų pristatyti su sraigtasparniu – taip labai išryškėtų atotrūkis tarp komandų vien dėl jų biudžetų skirtumo.

„Važiuoti jau nebaisu. Pirmom dienom gal buvo kitaip, bet prie visko priprantama“, – apie savo specifinę užduotį kalba Gintaras.

Pažiūrėkite vaizdo siužetą, kuriame užfiksuoti Gintaro įspūdžiai greičio ruožuose iš sunkvežimio kabinos. Pradedant startu, lenkimu viduryje dykumos ir baigiant klaida, kuomet ne į tą kelią nusukęs sunkvežimis pataikė į vietinių gyventojų tvorą.

VIDEO: Kaip fūra tvorą nuvertė Dakare

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius