Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2020 12 28 /18:16

Lenktynininkų karantinas Saudo Arabijoje: 48 val. saviizoliacija ir buvimo vietą sekančios programėlės

Saudo Arabijoje visi Dakaro dalyviai bus įtraukti į vadinamąjį burbulą, todėl dėl saugumo privalės riboti kontaktus su išore. Dar prieš patekdami į jį visi į šalį atvykę sportininkai ir aptarnaujantis personalas privalės 48 valandas praleisti saviizoliacijoje, o po to atlikti pakartotinį koronavisuso testą. „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda taip pat įveiks šias procedūras, bet tai bus tik pradžia, rašoma pranešime.

Benediktas Vanagas pasakojo, kad jie kaip atvykėliai privalėjo deklaruoti savo gyvenamąsias vietas ir netgi įsidiegti savo telefonuose specialias programėles, kurios leistų Saudo Arabijos pareigūnams bet kuriuo metu greitai nustatyti, kur jie yra.

Adaptacija bus trumpa

Trečiadienį, gruodžio 30-ąją, numatytas technikos atsiėmimas, o kitą dieną – testai drauge su „Toyota Gazoo Racing" komanda. B.Vanagas jų itin laukia, nes tai bus paskutinė proga prieš lenktynes iki galo pažinti naująjį „Toyota Hilux".

„Teoriškai aš suprantu, kaip viskas veikia, tačiau praktikos dar trūksta – reikia, kad rankos pajustų vairą. Nebūsiu tas, kuris nuo pat starto iš automobilio galės išspausti viską. Visgi manau, kad testai ir pirmosios Dakaro dienos bus itin naudingos, todėl adaptacijos laikotarpis bus trumpas", – kalbėjo jis.

B.Vanagas ir Filipe Palmeiro šiuose testuose žada būti pavyzdingais mokiniais, kurie stengsis įsisavinti visą „Toyota Gazoo Racing" gamyklinės komandos narių suteikiamą informaciją.

2021 metus visi Dakaro dalyviai pradės tvarkydami formalumus administracinėje ir techninėje komisijoje. Lenktynių žavesiu nepasižyminčios procedūros truks nepilnas dvi dienas.

Šeštadienį, sausio 2 dieną, visų ralio maratono dalyvių laukia pirmas rimtas išbandymas – varžybų prologas. Šis įžanginis etapas svarbus tuo, kad pagal jo rezultatus bus pakoreguotos pirmosios Dakaro lenktynių dienos startinės pozicijos.

VIDEO: B.Vanagas: „Darbuojamės su Filipe, dėliojamės mūsų bendrą planą“

Prologe skubėti neketina

320-ąjį startinį numerį gavęs B.Vanagas prologe stengsis būti atsargus. Anot jo, patirtis parodė, kad specialiuose greičiuose ruožuose neįmanoma laimėti lenktynių, tačiau galima lengvai viską prarasti.

„Tokiame trumpame greičio ruože lenkimų neturėtų būti. Galbūt tarp startuojančių iš rikiuotės galo tarpai bus mažesni, o kitiems aš nematau didelių galimybių. Kol kas net nežinome, kur tai vyks, kokios bus oro sąlygos, ar kils dulkės, todėl sunku tiksliai įvertinti", – komentavo lenktynininkas.

Visgi jis neatmetė galimybės pasirinkti agresyvesnę prologo strategiją. Jei pirmasis greičio ruožas bus akmenuotas, pastebėjo B.Vanagas, skintis kelią jame vienam iš pirmųjų nebus prasmės. Tuo metu gresiant dulkių kamuoliams, naudinga startuoti kuo anksčiau.

„Panašią taktiką taikysime viso Dakaro metu – ji bus santykinai konservatyvi, tačiau 100 proc. palaikant sportinį tempą", – žadėjo naujos kartos „Toyota Hilux" greičio ruožus šturmuosiantis sportininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius