TIK ŽMONĖS Cinema: A. Valujavičiaus filmas „Irklais per Atlantą“
Žiūrėti
Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Maratoninio „Rally Albania“ etapo nualinta technika pagaliau pasiekė mechanikų rankas

Trečiadienį „Rally Albania“ dalyviai toliau tęsė lenktynes ir pasiekė varžybų pusiaukelę. Be to, šiandien baigėsi dvi dienas trukęs maratoninis etapas, tad technikos kovos randus jau galėjo tvarkyti mechanikai, o Lietuvos atstovai Albanijoje – „CFMOTO Factory Racing Team“ lenktynininkai gavo progą šiek tiek atsipūsti, rašoma pranešime.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Mariaus Kunigiškio nuotr.

Gana sudėtinga antroji maratoninio etapo dalis buvo motobagiu lenktyniaujančiam Dariaus Biesevičiaus ir Audronės Kanopkinienės duetui. Jiems teko saugoti techniką ir nuolat stoti šalia trasos bei pripūsti slėgio jau nebepalaikančią padangą. Visgi duetas finišą pasiekė ir rytoj jau galės startuoti su pilnai reabilituotu bagiu. Prie jo šiandien jau galės dirbti mechanikai, kurių pagalba vakar buvo draudžiama.

„Šiandien diena buvo gera. Pirmas greičio ruožas, tas ilgiausias po maratono, mums buvo su trimis su puse rato. Nes vienas ratas visą laiką leido orą. Reikėjo net keturis kartus stoti pūsti. Saugojome labai tą ratą. Po tarpinio serviso jau išvažiavome į kitus du greičio ruožus. Tas pirmasis po serviso man labai nepatiko – su daug duobių, akmenuotas, labai gilios vėžės. Bet čia neklydome navigacijoje, laikė ir technika. Trečiasis buvo labai greitas ir su mažai navigacijos, bet čia irgi viskas buvo gerai“, – kalbėjo „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos bagio vairuotojas Darius Biesevičius.

„CFMOTO Factory Racing Team“ komandos keturratininkas Antanas Kanopkinas šiandien pasirinko kiek kitokią strategiją. Po vakar pasirodžiusio keturračio vairo stiprintuvo gedimo jis nusprendė pirmąjį šios dienos greičio ruožą praleisti ir po jo pasinaudoti jau leidžiama mechanikų pagalba.

„Šios dienos pirmą greičio ruožą praleidau specialiai ir nutariau pasiimti baudą, kadangi po to, kai vakar dingo vairo stiprintuvas, į kalnus važiuoti būtų buvusi savižudybė. Vis tiek mano visi varžovai pasitraukė, todėl visais įmanomais būdais turiu pasiekti finišą. Antras greičio ruožas, kuris buvo nepalankus bagiams, man labai patiko. Smagu buvo lėkti per akmenis ir bekelę. Net žibintą pamečiau – keturratis liko kaip vienaakis Džo. O trečiasis greičio ruožas praėjo gerai, nieko blogo neįvyko. Dabar metas maksimaliai atstatyti techniką ir jėgas“, – sakė Antanas Kanopkinas.

Ketvirtadienį „CFMOTO Factory Racing Team“ komandos narių laukia dar viena diena. Tiesa, šįkart joje organizatoriai numatė kiek mažiau kovinių kilometrų. Greičio ruožuose dalyvių lauks 120 km distancija, dar šiek tiek papildomų kilometrų teks įveikti pervažiavimuose. „Rally Albania“ varžybos baigsis šeštadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius