Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Martynas Samuitis pristatė naują kozirį Lietuvos ralio čempionate: „Škoda Fabia S2000“

Martynas Samuitis ir Ramūnas Šaučikovas iš „Mitsubishi Lancer Evo X“ persėda į „Škoda Fabia S2000“: mažiau galingą, brangesnį, tačiau geresnėmis valdymo savybėmis galintį pasigirti modelį. Pirmąjį naujojo pristatymą M. Samuitis surengė greta Vilniaus esančioje stovėjimo aikštelėje.

279 AG ir 253 Nm išvystantis 2 l darbinio tūrio variklis atrodo gerokai silpnesnis už prieš tai naudoto „Mitsubishi Lancer Evo X“ agregatą su turbiną, kuris galėjo pasigirti daugiau nei 300 AG ir dvigubai didesniu sukimo momentu, tačiau ralyje ne viską lemia galia.

Pirmų testų metu nepatikėjau, kad taip greitai galima važiuoti posūkiuose. Stabdymas irgi stulbinantis

„Tai yra šiuolaikiškesnė, tarptautinėms varžyboms labiau tinkanti ralio technika – ji leis lengviau siekti užsibrėžtų asmeninių ir komandinių tikslų. Nekantraujame naująjį automobilį pristatyti Lietuvos automobilių sporto ir ralio gerbėjams“, – sakė M. Samuitis.

Jis teigė, kad nors naujasis automobilis yra mažiau galingas už anksčiau naudotą „Mitsubishi Lancer Evo X“, jis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis ir yra sukurtas sportui.

„Pirmų testų metu nepatikėjau, kad taip greitai galima važiuoti posūkiuose. Stabdymas irgi stulbinantis“, – įspūdžiais dalinosi lenktynininkas.

Automobilis nustebino ne tik lenktynininką, bet ir „Wellman rally team“ komandos mechanikus. Komandos inžinierius-technikas Vaidas Glinskis neslėpė, kad visą automobilį, tik gavę, jie išardė ir vėl sudėjo bei stebėjosi, kaip greitai galima pakeisti įvairiausias dalis.

„Tai yra tikras daiktas, o ne standartinis, gatvei skirtas automobilis. Įsėdus į jį iš karto supranti, kad tu sėdi tikrame sportiniame automobilyje – skiriasi sėdėsena, daug dalykų, pvz., pedalų padėtį, galima susireguliuoti labai tiksliai, ko reikia siekiant gerų rezultatų automobilių sporte“, – kalbėjo M. Samuitis.

Naujojo automobilio kaina – daugiau nei 150 tūkst. eurų. Jo eksploatacija, lenktynininko teigimu, kainuoja maždaug 7 kartus daugiau nei „Mitsubishi Lancer Evo X“. Pavyzdžiui, galinis pusašis „Lancer X“ automobiliui kainuoja 600 eurų, o S2000 „Škoda Fabia“ – 7 500 Eur. Variklio aptarnavimas, kurį reikia daryti kas 1 200 km, kainuoja 14 000 Eur.

Iki „Škoda“ įsigijo lietuviai, ją įvairiuose Europos ralio etapuose vairavo Seppas Wiegandas ir Christianas Frankas.

„Škoda Fabia S2000“ techniniai duomenys
 Variklis 1998 cm3, atmosferinis
 Galia 279 AG
Sukimo momentas 253 Nm
 Cilindrai 4, išdėstyti išilgai
Maksimalūs variklio apsisukimai 8 500 aps./min.
Diferencialai 2, mechaniniai
Transmisija 4 varomi ratai
Pavarų dėžė 6 laipsnių, sekvencinė
Sankaba „Ap Racing“, 184 mm
Maksimalus greitis 179 km/val.
Stabdžių diskai „Brembo“, priekiniai 355 mm (asfalto dangai) arba 300 mm (žvyro dangai) skersmens; užpakaliniai 300 mm
Pakaba „McPherson“
Amortizatoriai „Reiger Racing System“
Ilgis/plotis 3 992/1 798 mm
Ratų bazė 2 486 mm
Masė 1 200 kg
Ratų skersmuo 18 colių asfalto dangai, 15 colių žvyro dangai



 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius