Buvo kalbama apie galimą koncerno „Volkswagen“ ir kitų stambių kompanijų susidomėjimą, bet kol kas niekas neskuba teikti pareiškimų. Kalbama, kad „Cosworth“ apskritai svarsto galimybę pasitraukti iš čempionato, nes naujiems varikliams gaminti reikės nemažų pinigų, o privačių kompanijų pelnas fiksuojant variklių kainas nėra toks didelis.
„Formulės-1“ komandų asociacijos FOTA prezidentas ir „McLaren“ komandos vadovas Martinas Whitmarshas susidariusią situaciją komentuoja taip: „Kol kas nejaučiame, kad naujas variklių reglamentas sudomino automobilių gamintojus. Jeigu taip ir yra, tai federacijai, kuriant reglamentą, nepavyko pasiekti vieno iš svarbiausių užduočių sprendimų. „McLaren“ – daug siekianti kompanija, mes neatmetame galimybės kurti savo variklius, bet reikia žiūrėti tiesai į akis: „Formulė-1“ – tai trečios sporto varžybos pasaulyje ir geriausia vieta pritraukti stambias kompanijas. Mes planuojame parduoti 4 500 automobilių per metus, bet išlaidų padengti vis tiek nepavyks. Kalbėti apie tokios programos efektyvumą ir investicijų susigrąžinimą galima tik tada, kai automobilių pardavimas per metus viršija milijoną vienetų.“