Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Naktinėse lenktynėse Vilniaus „Kartlande“ greičiausi buvo „Palaima Racing“

Praėjusį savaitgalį Vilniuje įvyko jau 5-asis „Naktinių Le Kartland 166 lenktynių“ etapas, kuriame savo lyderių pozicijų ginti susirinko 11 kartingo entuziastų komandų, tarp kurių ir Lietuvos bei Baltijos kartingo čempionai Simas ir Martynas Tankevičiai.
Naktinės „Le Kartland 166“ lenktynės
Naktinės „Le Kartland 166“ lenktynės / Andriaus Lauciaus nuotr.
Temos: 1 Kartingai

Kartingo entuziastų bendruomenę į sostinės vidaus kartodromą „Kartlandas Vilnius“ sukvietęs naktinių lenktynių čempionatas jau keliauja prieš finišo tiesiosios, kurios metu, kovo 31 dieną, paaiškės ir nugalėtojas. Nepaisant to, kad kol kas lyderiaujanti autosporto profesionalų ir kartingo mėgėjų komanda „Palaima racing“ niekam neužleidžia 1 vietos laiptelio, į kiekvieną etapą vis įsitraukiančios naujos komandos įneša vis daugiau nežinios galutinėje turnyro lentelėje.

Šį kartą į ilgų nuotolių lenktynių maratoną prisijungė ir daugkartiniai Lietuvos bei Baltijos kartingo čempionai Martynas ir Simas Tankevičiai, kurie savo komandos „Lenktynių linija“ sudėtį papildė pačių treniruojamais mokiniais Luku ir Dajumi. Vaikai jau dabar savo rezultatais yra tapę rimta paraiška suaugusiems lenktynininkams. Ja tapo ir kitiems 5-ojo naktinių lenktynių etapo dalyviams, kai jau kvalifikacijos metu pasiekė 3-ią geriausią trasos įveikimo laiką – 26,666 sek. (komanda galutinėje lentelėje liko 5 vietoje). Šį kartą laurus kvalifikacijoje pelnė turnyro senbuvių komandos „Perkūnas“ nariai įveikę ratą per 26,572 sek. Tad laikų skirtumas tarp lyderių pats kalba už save ir liudija įnirtingą komandų nusiteikimą varžytis.

Šiose ne tik greičio reikalaujančiose lenktynėse bene didžiausią reikšmę galutiniam rezultatui turėjo komandų pasirinkta strategija ir klaidos, kurių išvengti pavyko vos vienai komandai – savo meistriškumą parodžiusiems „Palaima racing“ komandos nariams. Komanda, startavusi net ir ne pilna sudėtimi, ne tik nepelnė nė vienos „Stop&Go“ nuobaudos, bet 166 minutes trukusių lenktynių metu pasiekė greičiausią trasos ratą (25,904 sek.) ir laimėjo specialųjį „Moto akademijos“ prizą. Savo konkurentus komanda aplenkė 3 ratais ir iškovojo vietą ant aukščiausio podiumo laiptelio.

Didesnė konkurencija visgi vyko tarp likusias prizines vietas besidalinusių komandų, kurios ne kartą keitėsi pozicinėje lentelėje ir tik pamojus finišo vėliava galutinai užsitikrino savo finišo pozicijas. Tam nemažai įtakos turėjo ir ne kartą pelnytos „Stop&Go“ nuobaudos, kurias lenktynių metu teisėjai dažniausiai skyrė už kitų nepraleidimą išvažiuojant į Joker zonos (ją per lenktynes komandos turėjo įveikti ne mažiau nei 37 kartus). Visgi, po varžybų perskaičiavus visus komandų įveiktus Joker ratus, kartingo su pilotu keitimus ir pelnytas bei atliktas „Stop&Go“ baudas, finišo pozicijos nepasikeitė ir buvo skelbiamas galutinis sistemoje matomas rezultatas. Lyderių trejetukas pasiskirstė šia tvarka:

1 vieta – „Palaima racing“ (I. Palaima, M. Bisikirskas, L. Stanevičius);

2 vieta – „Elstila Team“ (S. Kvietkauskas, A. Žemaitaitis, V. Sidabras, D. Vitkevičius);

3 vieta- „InSolitus racing - #WhyNot” (V. Zaleckis, M. Siniauskas, V. Mičiūda);

Jau kovo 31 dieną „Kartlande“ Kaune paaiškės viso turnyro nugalėtojas ir prizininkai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius