-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naktiniame ralyje „Žemaitija – 2015“ Martynas Samsonas vienintelis pagerino rezultatą

Normaliems vairuotojams tamsa sukelia didesnį ar mažesnį diskomfortą – kuo mažiau matai, tuo atsargiau spaudi akceleratorių. Martynas Samsonas šiame kontekste atrodo kaip ateivis iš kitos planetos. Jis vienintelis ralio „Žemaitija – 2015“ dalyvis naktiniame greičio ruože sugebėjęs savo rezultatą pasigerinti daugiau nei 8 sekundėmis, lyginant su rezultatu, toje pat trasoje užfiksuotu važiuojant dieną.
Naktinis ralis
Naktinis ralis / Dariaus Kibirkščio nuotr.
Temos: 1 Ralis

„Didesnio tempo priežastys yra kelios. Pirmą kartą važiuojant dalis kelio ėjo tiesiai į besileidžiančią Saulę, o tai tikrai didesnis diskomfortas, nei tamsa. Antra – nors ir visi automobiliai startavo kas 2 minutes, keliose vietose mes turėjom judėti per neišsisklaidžiusių dulkių debesis. Trečia – antrą kartą važiavom švaria trajektorija. Žodžiu sąlygos buvo geresnės“, – kuklinosi M. Samsonas, po trijų GR susikrovęs beveik 48 sekundžių persvarą prieš artimiausią persekiotoją.

Tuo tarpu čempionato lyderis bendroje įskaitoje Vytautas Švedas po pirmosios ralio „Žemaitija – 2015“ šypsojosi ir nesisvaidė penkiaaukščiais keiksmažodžiais tik todėl, kad yra gerai išauklėtas. Starte nusisuko jo „Mitsubishi EVO X“ galinis pusašis, todėl automobilis iš „kvadrinio“ virto varomu vien priekiniais ratais ir, žinoma, gerokai lėtesniu. Pirmajame GR „Juta Racing“ komandos narys buvo 41 sekunde, o antrajam GR net 47 sekundėmis lėtesnis už M. Samsoną.

„Lūžtančio metalo garsą išgirdau starte, o netrukus pajutau, kad vos tik stipriau spusteli „gazą“, pradeda buksuoti centrinis diferencialas ir svilti sankaba. Dėl šios priežasties greitėti turi labai tolygiai, kad niekas nepraslystų. Be to, besitabaluojantis pusašio galas pramušė duslintuvą ir sutrikdė variklio „kvėpavimą“. Žodžiu, kol kas ne lenktyniavau, o tik pasėdėjau automobilyje“, – dėstė V. Švedas.

Po trijų GR penkiskart „Žemaitijos ralį“ laimėjęs Vytautas nuo šiandienos lyderio atsiliko 1 mi. 47 sek. ir buvo 5 vietoje. Antrą vietą užėmė Giedrius Notkus (jo atsilikimas nuo M. Samsono 38 sek.), o trečiąją – Janis Vorobjovs (7,7 s. nuo G. Notkaus). Latvijos čempiono šturmanas Andris Malnieks teigė patys padarę porą nedidelių klaidelių, tačiau pripažino, kad bet kokiu atveju nebūtų įstengę pasivyti beprotiškai greitai lekiantį M. Samsoną.

Ketvirtoje vietoje esančio Ramūno Čapkausko šturmanas Tomas Šipkauskas savo ruožtu tikino, kad nepaisant 50 s. atsilikimo nuo lyderio, važiavimu trasoje jų komanda yra patenkinta.

Šeštas bendroje įskaitoje svečias iš Rusijos Igoris Bulantsevas. Atsakydamas į ralio organizatorių anketos klausimą „kiek „stogų“ yra padaręs per savo sportinė karjerą?“ , Igoris rimtu veidu atsakė, kad per sezoną stengiasi neviršyti 3-5 rimtų avarijų „limito“. Save talentingojo Aleksejaus Lukyaniuko mokiniu vadinantis sportininkas kol kas važiuoja greitai ir stabiliai.

Linas Vaškys po pirmosios „Žemaitijos ralį“ septintas, o „N40 – Narvesen“ komandos Eugenijaus Sladkevičiaus ir Andriaus Petruškevičiaus ekipažas pirmajame GR padaręs klaidą, kainavusią bemaž 20 sekundžių, devintas. Tarp šių vyrukų sugebėjo įsiterpti Paulius Nanartavičius su „BMW M3“. Lyderių dešimtuką vainikuoja pasiutusiai greitas Mantvydas Repšys su „Honda Civic Type-R“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius