-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paaiškėjo paslaptingos 1000 km lenktynių merginų komandos asmenybės

Prieš dvi savaites pasklido informacija, kad šių metų 1000 km lenktynėse Palangoje dalyvaus moterų komanda, tačiau paslapties, kas sėdės prie automobilio vairo, komandos vadovai atskleisti nesutiko.
Iš kairės: Indrė Senkutė, Agnė Vičkačkaitė-Lauciuvienė ir Ernesta Globytė
Iš kairės: Indrė Senkutė, Agnė Vičkačkaitė-Lauciuvienė ir Ernesta Globytė / Andriaus Lauciaus nuotr.

Sausio 17-ąją paslapties nebeliko – lenktynėse merginų komandai atstovaus trys žavios ir lenktynininko duonos jau nemažai ragavusios merginos: Ernesta Globytė, Indrė Senkutė ir Agnė Vičkačkaitė-Lauciuvienė.

Daugiausiai žiedinių lenktynių patirties turi Ernesta Globytė, kuriai ir 1000 km lenktynės bus jau nebe pirmos. Ernesta yra ragavusi ir tarptautinių lenktynių duonos – lietuvaitė su „Radical“ prototipu lenktyniavo Europos čempionate, kur užėmė puikią septintą vietą.

„Tose lenktynėse buvo keliami visai kiti tikslai, nes tai sprinto lenktynės – jos trumpos ir reikia visą laiką važiuoti maksimaliai greitai. Ilgų distancijų lenktynės, tokios, kaip Palangoje, reikalauja visai kitokios taktikos – ten svarbu važiuoti greitai, tačiau tausojant techniką. Esu jau ne kartą važiavusi vyrų kolektyve, šiemet važiuosiu su merginomis,“ – sako E. Globytė.

Manau, nesunkiai susitvarkysiu su galiniais ratais varomu automobiliu

Indrė Senkutė kelerius pastaruosius metus taip pat dalyvauja įvairiose žiedinėse lenktynėse. Iki šiol ji važiavo su priekiniais ratais varomu „Volkswagen Golf GTI“, o 1000 km lenktynėse valdys BMW, kuris yra varomas galiniais ratais.

„Manęs visai negąsdina galiniais ratais varomas automobilis. Manau nesunkiai susitvarkysiu su jo valdymu. Juo labiau kad ir automobilio galia yra panaši, kaip mano vairuojamo. Be to, pravers motociklo valdymo įgūdžiai,“ – sako I.Senkutė. 

Indrė jau daug metų važinėja bekelei skirtu motociklu, ji kasmet vos pagerėjus orams nevengia sėsti ant dviratės transporto priemonės.

Andriaus Lauciaus nuotr./Iš kairės: Agnė Vičkačkaitė-Lauciuvienė, Ernesta Globytė ir Indrė Senkutė
Andriaus Lauciaus nuotr./Iš kairės: Agnė Vičkačkaitė-Lauciuvienė, Ernesta Globytė ir Indrė Senkutė

Turbūt mažiausiai patirties kaip vairuotoja turi Agnė Vičkačkaitė-Lauciuvienė, tačiau ši mergina iškovojo daugiausia titulų kaip profesionali lenktynininkė. Tiesa, ji ne pati vairuoja, o sėdi šturmano kėdėje ralio lenktynėse. Agnė kelerius metus iš eilės tapo Lietuvos ralio čempionato prizininke.

Įrodysim, kad ne tik vyrai sugeba vairuoti automobilius

„Nemanau, kad bus labai sunku, jau dabar ruošiuosi būsimoms lenktynėms. Svarbiausia gera fizinė forma ir ištvermė, nes visą valandą išsėdėti automobilyje, kai už lango kepina didžiulis karštis, nėra lengva,“ – sako Agnė.

Ši mergina ir pati yra dalyvavusi nemažai varžybų. Tiesa, iki šiol tai buvo slalomas ir kitos mėgėjiškos varžybos, o štai šiemet teks išbandyti save ir prie rimtos žiedinės technikos vairo.

Visos trys merginos šiuo metu intensyviai lieja prakaitą treniruoklių salėse ir laukia, kada pratirps sniegas ir jos galės išvažiuoti į treniruočių trasą. Automobilis jau paruoštas.

„Taip lengvai nepasiduosim ir įrodysim, kad ne tik vyrai sugeba vairuoti automobilius“, – juokauja kovingai nusiteikusios merginos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius