Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Panevėžyje pristatytas Lietuvoje dar neregėtas žiedinių lenktynių bolidas – „Seat Leon Cup Racer TCR“

Ketvirtadienio vakarą Panevėžio rajone esančiuose Pažagieniuose, „Igorio lankai“ ir „Purkštukų servisas.lt“ dirbtuvėse pristatytas iki šiol Lietuvoje dar nematytas modelis – „Seat Leon Cup Racer TCR“ bolidas. Šiuo automobiliu žiedinėse lenktynėse dalyvaus „Igorio lankai“ komanda.
„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas
„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Naujojo bolido pristatymui komanda pasirinko atitinkamą aplinką – vietą, kur ne tik atliekama dyzelinių automobilių purkštukų patikra, bet ir prižiūrimi bei aptarnaujami sportiniai automobiliai.

Būtent šiose dirbtuvėse į sportinius automobilius montuojami saugos lankai, tad ir renginio dieną čia buvo galima rasti būsimų projektų užuomazgų bei lenktynių jau mačiusių modelių.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Komandos dirbtuvės
Tomo Markelevičiaus nuotr./Komandos dirbtuvės

Tačiau apie būsimus projektus – kitą kartą. Ketvirtadienio vakarą visas dėmesys buvo sutelktas į sniego baltumo „Seat Leon Cup Racer TCR“.

Apie jį bei „Igorio lankai“ komandos planus papasakojo vienas iš ekipos vairuotojų Sigitas Ambrazevičius.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas

– Sigitai, šiandien oficialiai pristatote savo lenktyninį automobilį. Papasakokite apie šį pirkinį.

– Tai TCR kategorijos automobilis. „Seat“ kompanijos sportinių automobilių padalinys šį modelį jau gamina kokius 5 ar 6 metus. Tai automobilis, pagamintas ne kur nors garaže, bet gamykloje. „Seat“ šiuos modelius ilgai tobulino, tokie automobiliai dalyvavo daugelyje lenktynių.

TCR serijos automobilius gamina ne vien „Seat“, tačiau visų gamintojų kuriamų bolidų parametrai turi būti vienodi. Galingumas, svoris, ratų išmatavimai yra identiški. Viskas suvienodinta tam, kad lenktyniautų ne technika, bet vairuotojas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas

– Kaip minėjote, TCR serijos modelius turi ir kiti gamintojai, pavyzdžiui „Honda“, „Volkswagen“, „Opel“, „Audi“, ir dar nemažai kitų. O Jūs pasirinkote būtent „Seat“. Kodėl?

– „Seat“ buvo vienas pirmųjų gamintojų, pradėjęs kurti TCR serijos automobilį. Natūralu, kad bėgant metams automobilis yra nuolat tobulinamas, sprendžiamos problemos ir įvairios smulkmenos. Esame su jais lenktyniavę vienoje trasoje, matėme, kaip jie važiuoja. Techninis palaikymas taip pat geras. Yra stiprūs atstovai Lietuvoje, kurie mums padės ir patarimais ir viskuo kitu. Būtent todėl pasirinkome „Seat“.

Renkantis TCR kategorijos modelį mums labai padėjo automobilių sporto grandai Audrius ir Jonas Gelžiniai, Darius Jonušis. Esame jiems dėkingi už profesionalius patarimus, skirtą savo laiką bei pagalbą renkantis.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas

– Jūsų automobilis – trečiasis TCR modelis Lietuvoje. Pirmoji buvo „Rimo Racing“ komanda su „Honda Civic TCR“. Vėliau apie „Volkswagen Golf GTI TCR“ įsigijimą paskelbė ir GSR ekipa. Ar bendravote su kitomis komandomis prieš pirkdami „Seat Leon Cup Racer TCR“?

– Su Rimantu kažkiek bendravome pernai. Žinome, ką jie turi. Jų „Honda Civic“ yra beveik identiškas mūsų automobiliui. Gal tik pavarų dėžė skiriasi. O su Ernestos Globytės GSR komanda nepabendravome, nes nežinojome, kad ir jie perka TCR bolidą. Tačiau manau, kad bet kokiu atveju dar pabendrausime.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas

– Ar galima sakyti, kad Lietuvos komandų gretose didėja dėmesys TCR serijos modeliams?

– Manau, kad populiarumas auga ir jis turėtų sparčiai padidėti tuomet, kai pasipils antrinės rinkos automobiliai. Jie bus pigesni ir visiems labiau įperkami. Gamykloje paruošta mašina visada bus geresnė už pačių sukonstruotą, todėl, sumažėjus kainoms, TCR modelių Lietuvos komandose turėtų atsirasti daugiau.

– Ar teko šį bolidą prieš perkant išbandyti trasoje?

– Automobilį pirkome jo neišbandę. Užteko pamatyti, kaip jis važiuoja. Sekėme čempionatus Europoje. Matome, kokius rezultatus šie „Seat“ demonstruoja, kokius laikus rodo, koks jų patikimumas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas

– Kas bus šio automobilio vairuotojai?

– Kol kas vairuotojai – Igoris Ivanovas ir aš. Tačiau jau laukiame ir komandos papildymo. Kelių savaičių eigoje bus aiški pilna komandos sudėtis.

– Kada planuojate pradėti treniruočių ciklą?

– Dabar reikia automobilį paruošti iki galo – pritaikyti jį savo reikmėms. Reikia sudėti racijas, sureguliuoti sėdynės, vairo, pedalų padėtis. Tuomet važiuosime į trasą ir treniruosimės – susipažinsime su „Seat“ jau kovinėmis sąlygomis.

Sigitas Ambrazevičius (kairėje) ir Igoris Ivanovas (dešinėje)
Sigitas Ambrazevičius (kairėje) ir Igoris Ivanovas (dešinėje)

– Ar treniruotės vyks Kačerginės „Nemuno žiede“?

– Ne, šita mašina į Kačerginę nevažiuosime. Trasos nelygumas kaip nelygumas – tą galima iškęsti, bet ši trasa yra pavojinga. Su lenktynine mašina treniruotėse vistiek važiuosime „ant ribos“, o Kačerginė klaidų neatleidžia.

Atitvarai yra arti, todėl klaida gali kainuoti daug. Estijoje, „Auto24Ring” trasoje gali padaryti klaidą, pasitaisyti ir sugrįžti į trasą be nuostolių. Aišku, ten ir danga lygesnė.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Seat Leon Cup Racer TCR“ pristatymas

– Kokią turite sezono lenktynių viziją ir tikslus?

– Tikslus kelsime po treniruočių. Tuomet, kai susipažinsime su automobiliu ir prie jo priprasime. Sezono kalendorius priklausys nuo komandos sudėties ir finansų.

Tačiau turime planą važiuoti dvejose 1000 kilometrų lenktynėse ir taip pat, jei pavyks, vasaros pabaigoje ar rudens pradžioje sudalyvauti 24 valandų lenktynėse Europoje. Jeigu važiuosime, tai turbūt pasirinksime lenktynes Barselonoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius