Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Po mėnesio prikeltam Antano Juknevičiaus monstrui – pirmas išbandymas

Virš 10 metų Dakaro ralio virtuvėje besisukantis Antanas Juknevičius atsiimdamas techniką po daugiau 10 000 km kelionės per Atlanto vandenyną yra matęs visko. Nuo „užlenktų“ variklių iki nuleistų ratų ar rudžių, o praėjusiais metais lietuvis pats rado staigmeną savo automobilyje – „sudegintą“ sankabą.
Antanas Juknevičius atsiėmė savo lenktynių techniką
Antanas Juknevičius atsiėmė savo lenktynių techniką / Komandos nuotr.

Galiausiai Peru po daugiau nei mėnesio prisilietęs prie savo lenktyninio bolido Dakaro vilkas šypsojosi – pravažiavus pirmuosius metus viskas tvarkoje.

„Prisipažinsiu, kad lengvo nerimo buvo – ypač po praėjusių metų. Bet pravažiavus pirmus metrus viskas atrodo puikiai, skysčių pratekėjimų niekur nesimato, tiek sankabos, tiek transmisijos sistema ir viskas kitas veikia puikiai“, – džiaugėsi A.Juknevičius.

Komandos nuotr./Antano Juknevičiaus technikos atsiėmimas
Komandos nuotr./Antano Juknevičiaus technikos atsiėmimas

Vos spustelėjus užvedimo mygtuką „Craft Bearings“ Dakaro monstras suriaumojo sukeldamas komandos narių euforiją – šis garsas juos lydės artimiausias beveik 20 dienų. Pirmasis „Overdrive Hilux“ išbandymas laukia jau už trumpos kelionės Limos gatvėmis ir įsikūrimo pirmame oficialiame bivuake – komanda surengs testų sesiją, skirtą pramankštinti automobilį ir peržiūrėti visas sistemas be patikrinti jų būklę.

„Po skrydžio pamiegojome vos kelias valandas, atgavome jėgas, o dabar laukia intensyvi diena. Pirmas etapas – pasiimti techniką – jau sėkmingai įveiktas, dabar laukia kelionė į bivuaką. Čia technikai detaliau apžiūrės automobilį ir pajudėsime į testus, kur turėsim paskutinę galimybę pažiūrėti ar viskas gerai su automobiliu ir pasitreniruoti bendravimą kovinėmis sąlygomis su Dariumi, – dienotvarkę dėstė 9-tą kartą kaip lenktynininkas į sunkiausias pasaulio bekelės varžybas atvykęs A. Juknevičius. – Mums iš dalies pasisekė, kad techniką atsiėmėm taip vėlai – eilių beveik nebuvo, viskas suplanuota ir testams turėsime geras 3 val.“

Laukdamas eilėje A.Juknevičius spėjo sutikti ne vieną pažįstamą, o ilgiausiai šnekučiavosi su „Dakaro Caru“ vadinamu Vladimiru Čaginu. Rusas yra daugiausiai pergalių sunkvežimių kategorijoje pasiekęs Dakaro sportininkas, šiuo metu vadovaujantis „Kamaz“ komandai.

Komandos nuotr./Antanas Juknevičius ir Vladimiras Čaginas, „Kamaz“ komandos sportininkas, susitiko Pietų Amerikoje
Komandos nuotr./Antanas Juknevičius ir Vladimiras Čaginas, „Kamaz“ komandos sportininkas, susitiko Pietų Amerikoje

Susitvarkiusi formalumus uoste A.Juknevičiaus komanda pajudėjo Peru gatvėmis Las Palmo oro bazės link, kur prisijungs prie kitų Dakaro dalyvių ir įsikurs organizatorių suformuotoje stovykloje. Po pirmųjų stovyklavietės įkūrimo darbų komanda persikels į bandymų trasą, kurioje ratus suks iki vakaro.

Sausio 4-ąją Dakaro dalyvių laukia paskutiniai formalumai – lenktynininkų, jų bolidų dokumentus, licencijas ir homologacijas tikrins organizatoriai. Komandoms bus išduoti ir navigacijos prietaisai – „GPS-Sentinel“, „Iritrack“ įrenginiai ir kt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius