Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Ženevos parodos perlas – lenktyninis automobilis: „Toyota GR Supra GT 4“

Kovo 5 d. prasidedančioje 2019 m. Ženevos automobilių parodoje laukia pasaulinis naujojo Toyota koncepcinio modelio GR Supra GT4 debiutas. Tai dizaino ir konstrukcijos studija, kuria siekiama ištirti, kaip neseniai pasirodęs penktosios kartos legendinis sportinis automobilis „Supra“ galėtų pasitarnauti kuriant konkurencingą tarptautinėms GT4 klasės lenktynėms pritaikytą automobilį, kuris būtų prieinamas privatiems lenktynininkams ir mažoms komandoms.
Toyota GR Supra Racing Concept – sportinė Supra versija su tais pačiais netikrais dizaino elementais. (Matti Blume, Wikimedia(CC BY-SA 4.0)
Toyota GR Supra Racing Concept – sportinė Supra versija su tais pačiais netikrais dizaino elementais. (Matti Blume, Wikimedia(CC BY-SA 4.0)

Pranešime skelbiama, kad šis projektas vykdomas "Toyota" iniciatyva, siekiant paremti masinį automobilių sportą visame pasaulyje.

Keliais važinėti skirtas "Toyota GR Supra" turi visus būtinus privalumus, dėl kurių jis gali tapti patraukliu pasiūlymu GT4 lenktynių dalyviams: jis išsiskiria idealiai subalansuota važiuokle, dviviete kabina, ypač tvirtu ir lengvu kėbulu, itin žemu svorio centru ir yra varomas galiniais ratais.

Tarp trumpos važiuoklės bazės ir plačios tarpvėžės pasiektas tobulas „aukso pjūvio santykis“ (1,55), lemiantis išskirtinį automobilio stabilumą ir manevringumą. Šios savybės ypač vertinamos lenktynėse, kurių taisyklėse numatytas charakteristikų balansas (svorio koregavimas atsižvelgiant į variklio galią), kad būtų užtikrintos lygios galimybės visiems lenktynių dalyviams.

TOYOTA GAZOO Racing sukurtas koncepcinis modelis turi lengvai atpažįstamą "Supra" braižą. Jis išlaikė kelių automobiliui būdingą žemą tvirtą formą, tačiau yra ilgesnis ir žemesnis. Koncepcinis modelis GR Supra GT4 papildytas specialaus dizaino priekiniu difuzoriumi ir galiniu aptaku oro srautui aplink važiuoklę pagerinti, oro pasipriešinimui sumažinti ir prispaudžiamajai jėgai optimizuoti.

Siekiant sumažinti poveikį aplinkai, abu elementai pagaminti naudojant kompozicines medžiagas, kurių sudėtyje yra ne tradicinis anglies, bet natūralus kanapių ir linų pluoštas. Originalūs lengvojo lydinio ratlankiai pakeisti lenktyniniais penkių varžtų OZ ratlankiais (11 x 18 colių).

Organizatorių nuotr./Toyota GR Supra GT4
Organizatorių nuotr./Toyota GR Supra GT4

Automobilyje pritaikyta ta pati komponuotė su MacPherson tipo statramsčio pakaba priekyje ir daugiasvirte pakaba gale, papildomai įrengiant lenktynines spyruokles, amortizatorius ir stabilizatorius. Galingi Brembo stabdžiai užtikrina lenktynių trasoje svarbų efektyvų stabdymą.

Koncepcinis automobilis GR Supra GT4 varomas to paties 3,0 l šešių cilindrų vienaeilio variklio su vienu turbokompresoriumi, turinčiu du kanalus. Jis komplektuojamas su automatine transmisija. Pritaikytas lenktyninis elektroninis valdymo blokas ir specialios laidų pynės užtikrina didesnį našumą. Varantieji velenai ir riboto slydimo diferencialas taip pat atitinka automobilių sporto reikalavimus.

Lenktyninėje kabinoje įrengtas ypač tvirtas apsauginis karkasas, FIA standartą atitinkantis gesintuvas ir OMP lenktyninė sėdynė. Koncepcinis automobilis taip pat komplektuojamas su lenktyniniu degalų baku bei greito degalų įpylimo sistema.

GT4 lenktynės – viena sparčiausiai augančių automobilių sporto kategorijų. Nacionalinės ir regioninės lenktynės vyksta Europoje, Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Okeanijos regione. Ši 2006 m. atsiradusi ir FIA patvirtinta lenktynių kategorija yra prieinama ir profesionaliems pilotams, ir lenktynių mėgėjams. Sėkmingas pasirodymas šioje lenktynių serijoje gali tapti puikiu startu pereinant į GT3 čempionatą.

TOYOTA GAZOO Racing įvertins potencialių pirkėjų susidomėjimą koncepciniu automobiliu Supra GT4 ir, atsižvelgusi į rezultatus, priims sprendimą dėl tolesnės jo plėtotės.

Koncepcinio modelio Toyota GR Supra GT4 techninės charakteristikos

Važiuoklė:

Ilgis

4460 mm

Plotis

1855 mm

Aukštis

1250 mm

Svoris

Šiuo metu duomenų nėra

Konstrukcija

Plieninis kėbulas su ypač tvirtu apsauginiu karkasu

Priekinis difuzorius

Kompozicinė medžiaga iš natūralaus pluošto

Galinis aptakas

Kompozicinė medžiaga iš natūralaus pluošto

Degalų bakas

Atitinka automobilių sporto reikalavimus; su greito degalų įpylimo sistema

Vairuotojo sėdynė

FIA standartą atitinkanti OMP lenktyninė sėdynė

Variklis ir transmisija:

Tipas

Vienaeilis šešių cilindrų, vienas turbokompresorius su dviem kanalais

Darbinis tūris

2998 cm3

Maksimali galia

Šiuo metu duomenų nėra

Maksimalus sukimo momentas

Šiuo metu duomenų nėra

Transmisija

Automatinė, galiniai varomieji ratai

Diferencialas

Automobilių sporto reikalavimus atitinkantis riboto slydimo diferencialas

Varantieji velenai

Atitinka automobilių sporto reikalavimus

Pakaba, vairas ir stabdžiai

Priekinė pakaba

MacPherson statramstis

Galinė pakaba

Daugiasvirtė

Cilindrinės spyruoklės,

amortizatoriai,

stabilizatoriai

Atitinka automobilių sporto reikalavimus

Vairo mechanizmas

Elektrohidraulinis, krumpliastiebis ir dantratis

Stabdžiai

Lenktyniniai stabdžiai Brembo

Ratlankiai

Penkių varžtų OZ, 11 x 18 colių

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius