Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2019 06 28 /14:22

V.Žala „Rally Poland“ testiniame greičio ruože pažeidė variklį, ralis baigtas

Šį savaitgalį Lenkijoje vyksta Europos ralio čempionato etapas, kuriame kartu varžosi ir Lietuvos ralio čempionato dalyviai. Penktadienio rytą ekipažai jėgas išmėgino testiniame ir kvalifikaciniame greičio ruožuose.
„Agrorodeo“ komandos automobilis
„Agrorodeo“ komandos automobilis / Komandos nuotr.

V.Žalai ir A.Malniekui ralis baigtas

Vaidoto Žalos šturmanas Andris Malniekas pranešė, kad ekipažas traukiasi iš varžybų po incidento testiniame greičio ruože.

Šturmano teigimu, stabdymo metu po palaidu gruntu slypėjo akmuo, į kurį duetas ir pataikė. Incidento metu buvo pažeista variklio apsauga ir pats variklis, tad komanda iki starto sutvarkyti gedimų nesugebės.

„Apmaudu, kai ralis baigiasi tokiu būdu. Nebuvome išlėkę iš trasos, giliose provėžose nuo smūgio nuplyšo variklio apsaugos tvirtinimas, apgadinome aušinimo sistemą. Iškart supratome, kad toks smūgis gali pridaryti problemų ir likusią testinio ruožo distanciją atidžiai stebėjau daviklių parodymus – jokių įspėjimų nebuvo. Tačiau pasirodo, kad aliarmo sistema labai specifinė – lemputė užsidega vos kelioms sekundėms, o po to įsijungia avarinis cirkuliacijos režimas. Panašu, kad tuo momentu buvome posūkyje ir aliarmą pražiopsojau“, – pasakojo V. Žala.

Atvykę į trasos vietą, kur patyrė smūgį, Vaidotas Žala ir Andris Malniekas rado lietuvių žiūrovų būrelį, kurie jau saugojo trasoje pamestą variklio apsaugą.

Automobilį apžiūrėję inžinieriai bei kolegos iš gamyklinės „Škoda“ komandos rekomendavo ralio nebetęsti – spėjo, jog staigus temperatūros šuolis deformavo variklio galvos tarpinę, todėl tolesnis variklio eksploatavimas greičiausiai baigtųsi dideliais nuostoliais, būtina variklį keisti arba remontuoti. Todėl lietuvių komanda priėmė sprendimą ralio nebetęsti.

Lenkijoje vykstantis „PZM Rally Poland“ yra Europos, Lenkijos bei Lietuvos ralio čempionatų etapas. Iš viso lenktynininkai per tris ralio dienas įveiks 202 kilometrus, suskirstytus į 15 greičio ruožų.

V.Žalai ir A.Malniekui šis techninis gedimas yra didelė netektis ir LRČ kontekste. Kovojant dėl Lietuvos ralio čempionų vardo jiems būtų pakakę įveiktų greičio ruožų, nes rudenį planavo parduoti „Škoda“ ir nebevažiuoti „Druskininkų ralyje“. Tačiau dabar planus gali tekti koreguoti.

Testinis ir kvalifikacinis greičio ruožas

3,26 km ilgio testiniame greičio ruože geriausiai pasirodė rusai A.Lukyanukas ir A.Arnautovas. „Citroen C3 R5“ vairuojantis ekipažas trasą įveikė per 1 min. 50,54 sek. Antrą laiką parodė suomių J.Huttunen ir A.Linnaketo duetas. Treti – čekai F.Mareš ir J.Hloušek.

Vaidotas Žala ir Andris Malniekas testinį greičio ruožą važiavo vieną kartą. Jų laikas – 1 min. 53,775 sek. Tiesa, vienuoliktą laiką parodęs ekipažas patyrė incidentą. Po smūgio į duobę trasoje buvo apgadinta automobilio apdaila, tad ekipažas apsiribojo vienu testinio ruožu bandymu ir grįžo į serviso zoną aiškintis, ar nėra rimtesnių pažeidimų.

Vytautas Švedas testiniame greičio ruože V.Žalai nusileido dviem pozicijomis ir distanciją įveikė per 1 min. 54,412 sek.

Po testinio greičio ruožo surengtas ir kvalifikacinis važiavimas. Jame geriausiai pasirodė čekai F.Mareš ir J.Hloušek. Antri – lenkai M.Marczyk ir S.Gospodarczyk. Trečią laiką užfiksavo suomiai J.Huttunen ir A.Linnaketo.

Pirmasis greičio ruožas Mikolaikų arenoje įvyks 18 val. vietos laiku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius