Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rokas Baciuška apsisprendė dėl Dakaro ralio: turi nedidelį prašymą gerbėjams

Jaunasis Lietuvos autosporto talentas Rokas Baciuška, iki šiol džiuginęs pasirodymais pasaulio ralio kroso čempionate WRX, tačiau šiemet pasirinkęs „rally raid“ discipliną, nusprendė žengti svarbų žingsnį. Padrąsintas Dakaro legendos Nassero Al-Attiyah bei kitų sporto autoritetų, palaikomas šeimos, Rokas pagaliau apsisprendė startuoti Dakare.
Rokas Baciuška Aragon ralyje Ispanijos bajoje
Rokas Baciuška Aragon ralyje Ispanijos bajoje / Komandos nuotr.

Pirmadienį savo „Facebook“ paskyroje Rokas kreipėsi į gerbėjus:

„Brangieji, turiu svajonę, kurią įgyvendinti trūksta visai nedaug. Dakaras Magiškas žodis, kuris ir mane užbūrė. Sausio mėnesį norime išvykti į Dakaro lenktynes, tačiau mums trūksta visai nedaug biudžeto. Kadangi nenoriu važiuoti „turistauti“, o noriu siekti rezultato, norime važiuoti su geriausia komanda ir labai geru šturmanu.

Jeigu galite, paremkite mano svajonę ir pažadu, tikrai atsidėkosiu kiekvienam asmeniškai“.

Rokas Baciuška ilgokai tampė gerbėjų nervus, tačiau jį galima puikiai suprasti. Pasitraukęs iš WRX, Rokas atsidūrė kryžkelėje tarp bekelės maratoninių lenktynių, kurioms įsigijo motobagį, ir „Aston Martin Racing“ jaunųjų talentų programos. Šios komandos vadovas Johnas Gowas pakvietė Roką Belgijos SPA trasoje išbandyti žiedinį „Aston Martin Vantage GT4“ automobilį ir liko sužavėtas lietuvio sugebėjimais.

Taigi, viena vertus Rokas Baciuška turi puikias perspektyvas tobulėti žiedinėse trasose, tačiau sulaukė pačių geriausių atsiliepimų iš Dakaro motobagių klasės lyderių „South Racing“ atstovų, kurių techniką vairuoja. Vieša paslaptis, kad po „Baja Aragon“ liepos mėnesį Rokas sužavėjo ir Bahreino komandą, išbandęs BRX Hunter žvėrį, kurį Dakare vairavo Sebastienas Loebas ir Nani Roma.

Tačiau startams ir vienoje, ir kitoje disciplinoje (Dakare ir žiedinėse lenktynėse) reikia didelių biudžetų. Todėl Rokas ilgai svarstė, ar verta važiuoti į Saudo Arabiją. Tauragiškis neslėpė, kad turi ambicingų tikslų, taigi nesiruošia važiuoti į Džedą „tik dėl pliuso“. Todėl norėjo sukaupti patirties, motobagiu startuodamas „Baja Aragon“, „Baja Poland“ ir Maroko ralyje. Tiesa, dar laimėjo lietuviškąjį Dakarą, „Perimetrą“.

Kita problema, iki šiol stabdžiusi Roką Baciušką, buvo šturmanas. Tauragiškis norėjo mažesniuose raliuose pasitreniruoti su tuo partneriu, su kuriuo važiuotų ir į Dakarą – tam, kad išmoktų susikalbėti. Tad iš pradžių bandė jėgas su Mindaugu Leliu. Vėliau – su Arland Moleon. O į Maroką išvyko su Oriol Mena – katalonu, anksčiau Dakare lenktyniavusiu motociklu. Panašu, kad šis duetas „susiklijavo“, nes Oriol socialiniuose tinkluose paskelbė įrašą „Iki pasimatymo“.

Dabar belieka sulaukti oficialaus Roko Baciuškos komandos pristatymo. Lietuvis gali labai neskubėti, nes jo technikos nugabenimu rūpinasi viena stiprausių Dakaro motobagių komandų „South Racing“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius