Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sunkūs „Ladoga Trophy 2015“ iššūkiai motociklininko Aido Bubino akimis

Ladoga… Ladoga… Ladoga… Tai didžiausias Europos ir 14-tas pagal dydį pasaulio ežeras, užimantis beveik trečdalio Lietuvos dydžio teritorijos. Po ledynmečio buvęs Baltijos jūros dalimi, viduramžiais vaidinęs svarbų vaidmenį prekyboje tarp Rusijos ir Skandinavijos, Antrojo pasaulinio karo metais užšalusiu ežeru vyko maisto tiekimas blokados apsiaustam Leningrado miestui.

Turbūt tiek žino kiekvienas baigęs vidurinę mokyklą. Šiek tiek mažiau žmonių žino, kad didesnė dalis Ladogos ežero ir jo apylinkių iki Antrojo pasaulinio karo priklausė suomiams, o senasis Ladogos ežero pavadinimas neva suomių kalba reiškia – pelkė.

Būtent dėl pelkėtų Ladogos apylinkių ežeras žinomas daugeliui automobilininkų, besidominčių bekelės varžybomis. Ladoga arba kitaip „Ladoga trophy“ – tai 19-tą kartą vykusios varžybos. Virš 200 šimtų vienetų technikos ir 500 žmonių susirinko pabraidžioti pelkėse.

Skaitote jau penkias minutes ir vis dar nesuprantate, kaip susijęs ežeras, pelkės, visureigiai su motociklais? Keletą metų šiose varžybose buvo ir moto įskaita. Tiesa, motociklų įskaitos dalyviai buvo leidžiami vienos iš visureigių klasių trasa. Man taip pat Ladoga asocijavosi sulig stogais paskendusiais visureigiais, kur virš balos kyšo tik oro paėmimo vamzdžiai.

Komandos nuotr./Varžybų akimirka
Komandos nuotr./Varžybų akimirka

Sunku įsivaizduoti šalia „važiuojantį“ motociklą. Tačiau, žvelgiant į istorines moto klasės nuotraukas, tenka patikėti, kad tai vyko. Laiko norma, per kurią dalyviai privalėjo įveikti specialų ruožą (greičio ruožu neapsiverčia liežuvis vadinti), taip pat įspūdinga – penkiems kilometrams įveikti skiriamos aštuonios valandos. Būtent tokią Ladogą įveikti susiruošiau ir aš, kai organizatoriai paskelbė atnaujinę moto įskaitą.

Buvo keletas įspėjimų, kad atnaujintoje įskaitoje organizatoriai nesiruošia žudyti nei technikos, nei dalyvių ir tai bus visai kitokia moto įskaita, nei numirusioji prieš kelis metus. Nesurinkus reikiamo dalyvių skaičiaus, norinčių iki rankenų skandinti savo techniką, moto klasė buvo panaikinta.

Patikėjusių organizatorių pažadais padaryti visai atskiras trasas motociklams susidarė virš šešių dešimčių. Mano istorija Ladogoje prasidėjo 2014 metų gale. Prieš Naujus metus užsukau į svečius pas draugą ir tuo pačiu vieną iš Ladogos varžybų komisarų ir daugkartinį Ladogos varžybų dalyvį – Audrių Sutkų. Besišnekučiuojant gavau pasiūlymą dalyvauti Ladogos varžybose motociklu. Kelios mažos smulkmenos. Neturiu motociklo, neturiu patirties ir neturiu komandos partnerio, bet, kaip visuomet, svarbu, kad yra noras ir svajonė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius