-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 01 09 /18:40

Sveiką automobilį išsaugojęs B.Vanagas prieš antrą Dakaro dalį: stengsimės esant reikalui pagreitėti

Šeštadienį, sausio 9-ąją, atidavę techniką į mechanikų rankas Dakaro ralio maratono mėgavosi vienintelės poilsio dienos privalumais. „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda su Benediktu Vanagu ir Filipe Palmeiro įpusėjus ralio maratonui bendroje įskaitoje užima 13-ąją vietą, tačiau turėdami neapgadintą naująjį „Toyota Hilux“ šį rezultatą dar gali ir pagerinti.

Sudėtingiausias ralio maratonas 2021 metais kol kas kupinas netikėtumų. Jau pirmajame greičio ruože į finišą B.Vanagas partempė sugedusį Vaidoto Žalos automobilį, vėliau ne kartą buvo įklimpęs kopose ir ilgai klaidžiojo ieškodami kelio, tačiau iki šiol pasiektu rezultatu lenktynininkas yra patenkintas.

Prireikus važiuos ir greičiau

Nors pasirodymo kreivė dėl prarandamo ir vėl atkovojamo laiko šiame ralio maratone šokinėjo aukštyn ir žemyn, anot B.Vanago, svarbesnis yra vidurkis, t. y. bendras rezultatas, kuris gerėjo su kiekvienu etapu. Apskritai, jis buvo patenkintas iki poilsio dienos komandos atliktu darbu.

„Situaciją vertiname blaiviai, todėl svarbiausia prieš būsimus etapus – nedaryti klaidų. Stengsimės išlaikyti dabartinį tempą, o esant reikalui – pagreitėti. Konservatyvi taktika leido išlaikyti neapgadintą automobilį su kuriuo, jei prireiks, galėsime važiuoti ir labai greitai“, – komentavo lenktynininkas.

Komanda jau žvalgosi į artimiausius konkurentus iš Prancūzijos bendroje įskaitoje. Nuo 12-oje vietoje esančio Jerome'o Pelichet kol kas skiria mažiau nei šešios, o nuo 11-ąją užimančio Christiano Lavieille'o – 13 minučių.

„Toyota Hilux“ būklė, anot B.Vanago, šiuo metu labai gera. Nesukeldamas jokių papildomų iššūkių automobilis leidžia ekipažui važiuoti norimu tempu. Atsiskleidė ir naujos konstrukcijos su centre sumontuotu varikliu pranašumas – stabilumas važiuojant dideliu greičiu.

„Tai pagrindinis privalumas, kurio mes ir tikėjomės. Galbūt automobilis taip pat yra šiek tiek galingesnis, tačiau tai nėra labai juntama. Visai kas kita pojūtis, kai lygia danga jis važiuoja tiesiai kaip strėlė, sukibimas su keliu – maksimalus“, – komentavo lenktynininkas.

Į dešimtuką pretenduoja 30 dalyvių

Kalbėdamas su 15min Gazo redaktoriumi Žilvinu Pekarsku, B.Vanagas dar pasidžiaugė, kad maratone jie startuos 11 -oje vietoje, o tai gera pozicija prieš šį etapą.

Paklaustas apie konkurenciją, Benediktas įvardijo, kad šiemet į dešimtuką pretenduoja net apie 30 lenktynininkų – tai yra, trys į vieną vietą, kad konkurencija yra tiesiog žvėriška.

Vytauto Pilkausko nuotr./Benediktas Vanagas 2021 metų Dakare
Vytauto Pilkausko nuotr./Benediktas Vanagas 2021 metų Dakare

„Organizatoriai šiais metais pasistengė. Anksčiau jie kalbėdavo, kad padarys, bet nebūtinai padarydavo. Bet šiais metais tiek trasas parinko, kad būtų ir smėlio, ir visko, kad būtų gerai ir visi skeptikai užsičiauptų, kaip lenktynininkas aš mačiau ir mažesnio, ir didesnio greičio, bet nemačiau betikslio greičio, kaip buvo pernai metais. Tikrai labai gerai organizatoriai atliko namų darbus, turiu pripažinti“, – kalbėjo apie šių metų Dakaro organizatorius B.Vanagas.

Jis prisipažino, kad jau pasitaikė keletą momentų, kurie galėjo ir nesibaigti labai gerai, tačiau kažko, ką prisimintų ilgai, dar nebuvo.

Navigacija – lenktynių dalis

Daug kontroversijos sukėlusios prieš pat greičio ruožus išduodamos kelio knygos, B.Vanago manymu, suvienodino sąlygas visiems Dakaro dalyviams. Anot jo, organizatoriai taip pat išpildė duotą pažadą, kad šiais metais navigacija bus sudėtinga, todėl ir kilo tiek triukšmo.

„Dabar tai rimtas iššūkis visiems – tiek privačioms, tiek ir gamyklinėms komandoms. Carlosas Sainzas vienu metu buvo supykęs ir netgi pareiškė: „This is not Dakar!“. Man atrodo, kad dabar visi tiesiog turi priimti žaidimo taisykles – Dakare svarbus ne tik vairuotojo, bet ir šturmano darbas“, – pažymėjo sportininkas.

B.Vanagas vienintelę laisvą dieną Dakare išnaudoja sveikatinimui. Po intensyvaus vairavimo šeštajame greičio ruože prasidėjo vieno iš riešų uždegimas, kurį lenktynininkas tikisi nuslopinti vaistais ir vitaminais. Geresnė žinia, kad pradėjus naudoti specialų korsetą sumažėjo ilgai kankinę nugaros skausmai.

Nors skaičiuojant dienomis Dakaro dalyviai pasiekė 2021 metų ralio maratono pusiaukelę, tačiau kilometrų dar liko nuvažiuoti daugiau, nei įveikė iki šiol. Sportininkų laukia dar šešios dienos, tarp jų ir lenktynių rezultatus pastebimai pakoreguoti galintis maratoninis etapas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius