Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 04 16

NUOMONĖ apie „Eurobasket 2011“ lauko reklamas: vis dėlto mes drąsūs

„Makabriška ir ekskrementiška“... Taip vienas iš komentatorių apibūdino pirmąsias „Eurobakset 2011“ lauko reklamas. Gausybė taškiukų, ryškios spalvos ir klausimas, ar tu pasiruošęs. Taip reprezentuojame Lietuvą, kur krepšinis laikomas antrąja religija.
Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt nuotrauka / Įkrauk.lt reporterio nuotrauka

„Makabriška ir ekskrementiška“... Taip vienas iš komentatorių apibūdino pirmąsias „Eurobasket 2011“ lauko reklamas. Gausybė taškiukų, ryškios spalvos ir klausimas, ar tu pasiruošęs. Taip reprezentuojame Lietuvą, kur krepšinis laikomas antrąja religija.

Iš tiesų būtų itin įdomu sužinoti, ką norima pasakyti tokiu rinkodaros sprendimu, ir kodėl buvo atsisakyta jau sukurto antrojo elemento, kuris buvo pristatytas burtų traukimo metu. Etnografiniai elementai, archajiška maniera, turtinga Lietuvos istorija, susipynusi su krepšinio simboliais, pakeičiami taškeliais. Įdomu, ką jie komunikuoja šalies svečiams? Ką jie galų gale sako mums? Kuriant stiliaus vadovą galioja elementarios taisyklės: grafikos koncepcija, jos įgyvendinimas ir kūrinio realizavimas, t.y. pritaikymas praktikoje. Idėja sugalvota, įgyvendinta, parengtas aiškus vadovas, kaip realizuoti grafinį elementą... tačiau pritaikyti praktikoje pasidaro per sudėtinga ir lyg darželyje ant lapo „dizaino specialistai“ ima piešti taškiukus. Apmaudu, kad į tai pro pirštus žiūri Lietuvos krepšinio federacija. Mano nuomone, jie buvo atsakingi už tai, kad tokie vaizdai nepasiektų visuomenės. Deja, plakatai viešos erdvės nepasieks. Ir kaip tiksliau įvardinti tokius sprendimus: kompetencijos, profesionalumo, elementaraus suvokimo trūkumas? Liūdna, kad dar neprasidėjus čempionatui, jį jau lydi skandalai: atsakingų institucijų, visuomenės įtarimų sukėlęs bilietų pardavimas, idėjų ir profesionalumo skurdus vizualas... Vis dėlto mes drąsūs

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius