-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasirodė „The Roop” gerbėjams skirta atributika, kurią kūrė V.Valiukevičiaus mylimoji: pamatykite

Jau šią savaitę grupė „The Roop” išvyks į Roterdamą ir pradės „Eurovizijos” repeticijas, o gegužės 18 d. atidarys pirmąjį šio konkurso pusfinalį. „The Roop” gerbėjai „Euroviziją” galės stebėti pasipuošę išskirtiniais „Let’s Discoteque” džemperiais, ryškiais marškinėliais ar užsisakę kitos firminės atributikos grupės internetiniame puslapyje.
„The Roop“ atributika
„The Roop“ atributika / Tomo Juškevičiaus nuotr.

Ryškūs ir stilingi „The Roop” šiais metais atstovaus Lietuvai su autoriniu kūriniu „Discoteque”, kuris pasaulyje sukėlė įspūdingą geltonąją bangą. „The Roop” gerbėjai, tarp kurių – ir jaunieji krepšininkai, ir įvairių miestų moksleiviai, ir biurų bei įmonių darbuotojai, ir televizijos žvaigždės – filmuoja bei kelia į socialinius tinklus lietuvių „eurovizinės” dainos šokį ar vizitine kortele tapusį pirštų judesį. „Vis daugiau žmonių siunčia savo vaizdo įrašus, dalijasi šokiais „TikTok” ar „Youtube” platformose. Ačiū už tokį šiltą palaikymą!” – sako „The Roop” lyderis Vaidotas Valiukevičius.

Tomo Juškevičiaus nuotr./Discoteque džemperiai
Tomo Juškevičiaus nuotr./Discoteque džemperiai

Nuo šiandien yra dar daugiau būdų kaip palaikyti mylimą grupę: „The Roop“ puslapio elektroninėje parduotuvėje pasirodė firminė atributika – aukštos kokybės drabužiai iš ekologiškos medvilnės, PETA patentuoti veganiški produktai (juos gaminant nebuvo atliekami bandymai su gyvūnais) bei aksesuarai. Įsigijusieji „The Roop” atributikos parems grupę, o tai dėvėdami prisidės prie sklaidos.

Nuo šiol jau galima įsigyti plataus kirpimo džemperį su išsiuvinėtu užrašu „Let’s Discoteque”, ryškius marškinėlius, kviečiančius solo šokiui „It is OK to Dance Alone”, apyrankių su ikonišku rankos ženkliuku iš šokio motyvų, auksu žėrinčių įsegtukų (pin’ų) tikriems „The Roop” gerbėjams. Atributika skirta ne vien suaugusiems: kadangi „The Roop” gerbėjų gretose – nemažai vaikų, jiems buvo sukurti specialūs marškinėliai su koliažo iliustracija, kurios autorė – Laura Tulaitė.

Firminę atributiką sukūrė ir įgyvendino V.Valiukevičiaus mylimoji, partnerė Deimantė Litvinaitė. Kartu su Vaidotu bei dviem mažaisiais draugais Tumu bei Igne ji įsiamžino ir įvaizdinių nuotraukų fotosesijoje.

„Pasirinkta nuotraukų tema – kreivų veidrodžių kambario efektas, kuris mus linksmindavo vaikystės atrakcionų miesteliuose. Per fotosesiją irgi buvo daug nuoširdaus juoko, improvizacijos. „The Roop” gerbėjai Tumas ir Ignė džiaugėsi pažintimi su Vaidotu. Kitą dieną mamai sakė, kad dabar jie yra išgarsėję”, – su šypsena pasakoja Deimantė.

„The Roop” firminiai drabužiai ir aksesuarai nevaržo judesių, todėl juos vilkint gera šokti. O Lietuvos atstovai „Eurovizijoje” pabrėžia, kad šokis yra išsilaisvinimo, terapijos, nuotaikos gerinimo forma. Moksliškai įrodytas judesio ir šokio teigiamas poveikis žmogaus mentalinei sveikatai, ir tai nepriklauso nuo amžiaus.

„Šokis gali įvykti su savimi, namuose, kai visi mato ar kai niekas nemato, kaip tik norisi”, – sako „The Roop”, jau pradėję finalinį pasiruošimą savo „eurovizinei” diskotekai.

„The Roop“ atributika – galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius