-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Solveiga Mykolaitytė tapo kimono modeliu: įsiamžino spalvingoje fotosesijoje laukiniame paplūdimyje

Lagaminą atostogoms besikraunančios moterys visuomet pagalvoja ir apie paplūdimio aprangą. Ir nors iki rudens liko vos kelios dienos, tai visai netrukdo planuoti atostogų šiltame krašte. Ieškančioms atostogų aprangos idėjų, modelis Solveiga Mykolaitytė pasakoja, kaip rengtis patinka jai.
Solveiga Mykolaitytė
Solveiga Mykolaitytė / Pauliaus Stefanovičiaus nuotr.

Atostogų lagamine – kimono

S.Mykolaitytė juokiasi, kad yra puikus paplūdimio aprangos reklaminis veidas, nes važiuodama atostogauti į lagaminą visuomet įsideda ir kimono. Šį drabužį ji vadina privalomu atostogų metu. Modelis juokiasi, kad vos tik pamačiusi jį, iš karto pagalvoja apie saulę, jūrą, paplūdimį ir gerai praleistą laiką šiltuose kraštuose.

„Tai labai patogus, praktiškas, visoms tinkantis apdaras. Gali derinti tiek su maudymosi kostiumėliu, tiek su šortais. Net namuose aš renkuosi vilkėti kimono, o ne tradicinį chalatą“, – sako paplūdimio aprangos reklaminis veidas.

Pauliaus Stefanovičiaus nuotr./Solveiga Mykolaitytė
Pauliaus Stefanovičiaus nuotr./Solveiga Mykolaitytė

Atrado Lietuvos pajūrį

Šią vasarą S.Mykolaitytė neįprastai daug laiko praleido Lietuvos pajūryje. Moteris iš naujo pamilo Palangą, todėl šiame kurorte prabuvo net mėnesį. Puikus oras, jūra, pasivaikščiojimui skirti parkai, jaukūs restoranai vis neleido grįžti namo. O kur dar mylimojo, širdį užkariavusio kikbokso čempiono Manto Rimdeikos draugija...

„Mano vasara buvo tobula. Labai gerai pailsėjau, tačiau spėjau ir padirbti – įsiamžinau keliose fotosesijose pajūryje. Lietuviškas pajūris yra nuostabus – tą galime matyti ir šiose nuotraukose“, – šypsosi viena žaviausių Lietuvos moterų, aplinkinius žavinti ne tik savo išvaizda, bet ir itin draugišku būdu.

Sukurta nepriklausomoms moterims

Pasak „Kimono By A.M.“ kūrėjos Airos Misevičienės, Solveiga puikiai įprasmina kolekcijos pavadinimą „Wild & Free“ (liet. „Laukinė ir laisva“). „Šią kolekciją kūriau galvodama apie nepriklausomą, save mylinčią, šiek tiek laukinę moterį. Būtent tokia ir yra Solveiga – žavinti savo laisvumu ir meile pasauliui“, – sako A.Misevičienė.

Kolekcijoje dominuoja lengvi, plazdantys audiniai, nėriniai. Šį sezoną prekės ženklas pasipildė turbanais, šortais, kelnėmis ir trumpomis palaidinėmis. Šie drabužiai kartu su kimono sukuria nepriekaištingą atostogų įvaizdį.

Solveigos Mykolaitytės fotosesija – galerijoje:

Ruduo – populiariausias metas atsinaujinti

Ne vienam kyla klausimas – kodėl nauja kolekcija pristatoma vasaros pabaigoje? A.Misevičienė tikina, kad jai vasara niekada nesibaigia – baigiasi tik kalendorinė lietuviška vasara. „Mūsų pagrindinės klientės yra daug keliaujančios moterys, kurioms kelionių sezonas tik prasideda. Paradoksalu, tačiau atšalus orams, paplūdimio aprangą perka daugiau“, – atskleidžia kūrėja ir priduria, kad būtent atostogoms užsienyje moterys nori puoštis labiausiai.

Fotosesijoje dirbo stilistė Oksana Pavlova ir trumpam iš Balio salos grįžęs fotografas Paulius Stefanovičius. Fotosesija vyko laukiniame paplūdimyje, kuris labai tiko kolekcijos pavadinimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius