Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

2010 m. Lietuvos naujų automobilių rinka išaugo 7 proc.

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis 2010 m. gruodį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo 50 proc. iki 997 vnt. Kaip ir iki šiol, augimą daugiausiai lėmė kiek suaktyvėjusi paklausa bei itin maža palyginamoji bazė: 2009 m. gruodį šalyje buvo įregistruoti tik 665 nauji automobiliai.
„Volkswagen Golf“ su LED priekiniais žibintais
„Volkswagen Golf“ su LED priekiniais žibintais / Gamintojo nuotr.

Gruodį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 45 proc. iki 857 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka augo beveik dvigubai sparčiau: 89 proc. iki 140 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos rinkoje tarp markių užtikrintai pirmavo „Volkswagen“ (204 vnt.), antroje vietoje liko „Peugeot“ (118 vnt.), o trečiąją užėmė „Toyota“ (114 vnt.). Tarp prestižinių markių vėl pirmavo BMW (29 vnt.).

Gruodį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Volkswagen Tiguan“ (96 vnt.), „Peugeot 3008“ (53 vnt.) ir „Subaru Legacy/Outback“ (41 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Toyota Hilux“ (30 vnt.). 2010 m. Lietuvoje iš viso įregistruoti 8’906 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 7 proc. daugiau nei 2009 m. (8’291 vnt.).

Nepaisant „atsispyrimo nuo dugno“, rinkos apimtis tik viršijo 2001 m. lygį, tačiau nesiekė 2002 m. apimties. Jeigu sąlygos iš esmės nepablogės, 2011 m. reikėtų laukti tolesnio rinkos augimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius