ACEA skaičiavimais, per šiuos metus ES bus nupirkta kiek daugiau nei 15 mln. naujų automobilių, palyginti su beveik 15,2 mln. 2018-aisiais.
Per perkis šių metų mėnesius ES automobilių rinka susitraukė 2,1 procento.
„Netikrumą, sietiną su „Brexit“ bei kintančiomis makroekonominėmis sąlygomis, papildo natūralus rinkos stabilizavimasis. Maža to, pastaraisiais metais pardavimų augimas nuolat lėtėjo“, – sakė ACEA generalinis sekretorius Erikas Jonnaertas.
Naujų automobilių paklausa ES kasmet vis lėčiau auga nuo 2015-ųjų – nuo 9,3 proc. iki 6,8 proc. 2016-aisiais, 3,4 proc. užpernai ir vos 0,1 proc. pernai.
ACEA atstovauja 15 pagrindinių Europos lengvųjų ir krovinių automobilių, autobusų gamintojų: „BMW Group“, „CNH Industrial“, „DAF Trucks“, „Daimler“, „Fiat Chrysler Automobiles“, „Ford of Europe“, „Honda Motor Europe“, „Hyundai Motor Europe“, „Jaguar Land Rover“, „PSA Group“, „Renault Group“, „Toyota Motor Europe“, „Volkswagen Group“, „Volvo Cars“ ir „Volvo Group“.
ACEA vertinimais, automobilių gamintojai yra sukurę 13,8 mln., tai yra 6,1 proc. visų darbo vietų ES.