Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

BMW Indijoje – numeris vienas prabangių automobilių rinkoje

Visi jau seniausiai pastebėjo, kad labiausiai auganti naujų automobilių rinka yra Kinija. Tačiau panašu, kad Indija tampa dar viena sprogstančia rinka ir čia, prestižinių automobilių klasėje, pirmauja BMW.
BMW 3 serija (F30)
BMW 3 serija (F30) / Gamintojo nuotr.

Šiuo metu Indija dar nėra tokia milžiniška rinka kaip Kinija, tačiau automobilių gamintojai jau dabar pešasi dėl vietos po saule. Šiuo metu Indijoje per metus parduodama apie 20 tūkst. aukštos klasės automobilių, bet iki 2020-ųjų ši rinka turėtų padidėti iki 150 tūkst. vienetų. Kol kas čia karaliauja BMW.

Pagrindine BMW pirmavimo Indijos rinkoje priežastimi laikomas naujasis 3-ios serijos sedanas. Šis automobilis ten mėgiamas ir jų nuperkama daugiausiai. Taip pat BMW puikiai pasirinko ir reklaminį veidą. Kompanijos automobilių ambasadoriumi tapo šioje šalyje gerai žinomas kriketo žaidėjas Sachinas Tendulkaras. Šis žmogus yra vietinis herojus.

Indijos rinkai skirtas trečiukas gali būti komplektuojamas keturiais dyzeliniais varikliais, tuo tarpu norintys važinėti benzinu varomu trečiuku, gali rinktis tik vieną variantą. Didesnė galimybė rinktis variklį turėtų būti šių metų pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius