Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Citroën Ami“ – elektromobilis XXI amžiaus jaunimui už 20 eurų per mėnesį

„Citroën Ami“ – tai naujas elektrinis miesto automobilis, kuris į rinką žengs jau šią vasarą. Tai nėra tik koncepcija – jau visai greitai šį automobilį galės įsigyti kiekvienas. Pabrėžiame – kiekvienas.
Mažylis „Citroen Ami“
Mažylis „Citroen Ami“ / Gamintojo nuotr.

„Citroën Ami“ – tai elektromobilis XXI amžiaus jaunuoliui. Mobiliam žmogui, kuris yra susirūpinęs dėl planetos ateities, gyvena mieste ir neturi pinigų. Kartu tai – elektromobilis kiekvienam, nes techniškai „Ami“ net nėra tikras automobilis – jį bus galima vairuoti turint vos 16 metų. Toks universalumas, žinoma, turi savų trūkumų.

Dvivietis „Ami“ yra 2,41 m ilgio ir sveria 485 kg. Po šio automobilio grindimis – 5,5 kWh ličio jonų baterija, kurios turėtų pakakti 70 km. Miestuose gyvenantys europiečiai per dieną retai nuvažiuoja net 30 km, todėl „Ami“ baterijos iš tikrųjų pakaks daugeliui. Mažesnė baterija leidžia pasiūlyti žemesnę kainą, o automobilis įkraunamas vos per 3 valandas iš įprasto namų kištukinio lizdo.

VIDEO: Mažasis Citroen Ami: „Gazo“ testas

Maksimalus „Ami“ greitis – 45 km/val. Tai, žinoma, nėra daug, bet „Ami“ niekur iš miesto ir nekiš nosies. Pats automobilis yra lengvai parkuojamas, visiškai tylus ir, kaip jau nusprendė internautai, negražus. Kita vertus, pirkėjai galės pasirinkti iš keturių spalvų – pilkos, oranžinės, mėlynos ir rusvai žalsvos.

Beje, kalbant apie pirkimą, „Citroën Ami“ bus prieinamas internete. Užsuksite į puslapį, įsidėsite „Ami“ į krepšelį ir atėjus laikui jis atkeliaus į jūsų namus. Žinoma, jei esate senamadiškas, galėsite įsigyti šį automobilį ir įprastame salone. Arba prekybos centre – „Citroën“ planuoja pardavinėti šiuos automobilius ir įvairiuose kioskuose.

„Citroën Ami“ kainuos 6000 eurų. Tiesa, „Citroën“ mano, kad daugiau žmonių norės šį automobilį išsinuomoti – tai galima padaryti sumokėjus 2644 eurų įmoką ir vėliau mokant po 20 eurų per mėnesį. Ir, žinoma, „Ami“ bus prieinamas ir per dalijimosi automobiliais paslaugas. „Citroën“ teigia, kad važinėti šiuo automobiliu yra pigiau nei viešuoju transportu. Visai pigu, jei jį įsikrausite, pavyzdžiui, darbe.

VIDEO: Paris autoshow preview: Mobilize Solo ir Mobilize Duo, keičiantys Renault Twizzy

„Citroën Ami“ yra toks praktiškas, kokio ir galite tikėtis. Priekinės sėdynės yra greta viena kitos, tačiau salone yra nemažai vietos smulkmenoms pasidėti. Gale yra nedidelė bagažinė pirkiniams.

Ar „Citroën Ami“ sulauks sėkmės? Tikrai taip. Tai yra pigus ir įdomus miesto elektromobilis tiems, kurie neprisimena kelių į degalines. „Ami“ bus įkraunamas namie, tarsi koks kompiuteris ar telefonas. Tai – tik dar vienas prietaisas išmanaus jaunimo kišenėje. Juolab, kad vienintelis tikras „Citroën Ami“ konkurentas yra „Renault Twizy“, kuris yra kur kas mažiau praktiškas.

VIDEO: Citroën AMI 100% ËLECTRIC

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius