Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geležinio Vilko gatvės remontas: norėdami suspėti kelininkai dirba ir naktį, ir piko metu

Viena pagrindinių Vilniaus greitojo eismo arterijų – Geležinio Vilko gatvė – remontuojama. Naktį, piko metu. Atrodo, kelininkai išties daro viską, kad spėtų remontą pabaigti iki numatyto termino – rugsėjo 1 d. Bet vairuotojai, stumdydamiesi spūstyse, nepatenkinti: juk žadėta, kad dirbama bus ne piko metu, o dabar eismas čia kemšasi jau prieš 8 valandą ryte.
Vilniuje rekonstruojama Geležinio Vilko gatvė
Vilniuje rekonstruojama Geležinio Vilko gatvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Užsikimšo nuo Ozo gatvės

Trečiadienio rytą, kelios minutės iki 8 valandos, Geležinio Vilko gatve iš Baltupių, kaip įprasta, važiavusi Toma spūstyje įstrigo dar net nepasiekusi viaduko Ozo gatvėje, vedančio „Akropolio“ link.

„Buvau girdėjusi miesto valdžios raminimą, kad gatvių remonto darbai bus pradedami tik nuo 9 val. ryte. Naiviai tikėjausi, kad remontai nesudrums tobulo kelis vasaros mėnesius trunkančio važiavimo į darbą be spūsčių. Vis dėlto klydau. Nesupratome su vyru, kas nutiko jau antradienį, trečiadienio rytą tai pasikartojo“, – kelionės Geležinio Vilko gatve įspūdžiais antradienio ir trečiadienio rytais dalijosi Toma.

Vilnietės teigimu, nuo Baltupių jie pajudėjo be jokių trukdžių, tačiau dar neprivažiavę „Akropolio“ pamatė nemažą spūstį: „Nusukome į Ukmergės gatvę, manydami, kad Geležinio Vilko gatvėje veikiausiai nutiko eismo įvykis. Tačiau Ukmergės gatvėje išvydome tą patį. Ir viskas dar prieš 8 val. Laisvai važiuoti galėjome tik įveikę tunelį. Trečiadienio rytą padėtis buvo dar blogesnė. Kelios minutės prieš aštuonias, judant nuo Gerosios Vilties žiedo Geležinio Vilko gatve tunelio link vėl pasitiko spūstis. Nors buvo palikta vietos judėti vienai eilei, spūstyje praleidome gerą pusvalandį.“

Toma teigė suprantanti, kad kelininkai dirbti gali labai trumpai vasaromis, tačiau stebisi kitkuo – kodėl reikėjo žadėti, kad „darbų metu bus stengiamasi sudaryti kuo mažiau nepatogumų eismo dalyviams, todėl Geležinio Vilko gatvės remonto darbai vyks nuo 9 val. iki 15 val., taip pat naktimis ir savaitgaliais“.

Tikslas – suspėti iki rugsėjo 1 d.

Bendrovės „Grinda“, kuri ir tvarko Geležinio Vilko gatvę, atstovės Dovilės Lisauskaitės teigimu, šios gatvės remontas išties planuojamas taip, kad sudarytų kuo mažiau nepatogumų vairuotojams. Tačiau ne mažiau svarbus ir kitas dalykas – spėti baigti darbus iki rugsėjo 1 dienos.

Darbai Geležinio Vilko gatvėje

„Darbo dienomis intensyviausi darbai vykdomi ne piko valandomis. Atskiras atkarpas kelininkai tvarko naktimis – šią savaitę suplanuota dirbti kiekvieną naktį. Tačiau būna dienų, kai dėl atliekamų darbų specifikos neįmanoma laikytis iš anksto nusibrėžtų gairių, – 15min teigė D.Lisauskaitė. – Štai antradienio rytą buvo uždaryta viena eismo juosta net rytinio piko metu; pravažiuojantiems atrodė, kad darbai nevyksta, todėl vairuotojai buvo pasipiktinę. Tačiau paaiškinimas paprastas: naktį iš pirmadienio į antradienį vyko frezavimo ir asfaltavimo darbai, ir rytinio piko metu šviežiai nutiestas asfaltas dar nebuvo sustingęs. Jeigu ta juosta būtų buvęs leidžiamas eismas, nesustingusį asfaltą sugadintų provėžos, o nekantruolių automobilius – bitumo lašai.“

Naktį iš pirmadienio į antradienį vyko frezavimo ir asfaltavimo darbai, ir rytinio piko metu šviežiai nutiestas asfaltas dar nebuvo sustingęs, – sakė D.Lisauskaitė.

Prieš pradedant remonto darbus žadėta ir tai, kad eismas bus ribojamas vienoje eismo juostoje pasirinkta važiavimo kryptimi. Tačiau, anot „Grindos“ atstovės, kartais kelininkai uždaro ir 2 iš 3 eismo juostų, tarkim, tada, kai frezavimo darbai vykdomi platesne įranga, kuri vienu metu apdoroja didesnį kelio plotą: taip darbai atliekami greičiau ir efektyviau.

Darbai – intensyvūs, laiko nėra labai daug, nes rugsėjį sostinės gatves užplūsta kur kas daugiau vairuotojų, todėl eismas gali visiškai sustoti, jeigu viena pagrindinių miesto gatvių tebebus remontuojama. O kol kas vairuotojams teks apsišarvuoti kantrybe ir supratingumu.

Keli etapai

Geležinio Vilko gatvės – vienos ilgiausių ir judriausių Vilniaus mieste – remontas prasidėjo kiek daugiau nei prieš savaitę – liepos 24 d.

„Geležinio Vilko g. remontas vyksta keliais etapais. Pirmuoju etapu, pavadinkime jį „popieriniu“, buvo identifikuojami defektai ir vyko projektavimo darbai, o štai jau kelias savaitės vykdomi realūs darbai. Pirmiausia komunikacinių dangčių liukai nuleidžiami į žemesnį lygį, kad netrukdytų kokybiškai atlikti frezavimo darbus. Tuomet galingomis frezomis nuskutamas viršutinis ir apatinis asfalto sluoksnis – taip užtikrinama, kad bus sutvarkyti ir gilesniuose asfalto sluoksniuose esantys įtrūkimai. Vėliau klojamas apatinis asfalto dangos sluoksnis, galiausiai – ištisinis itin lygus viršutinis asfalto sluoksnis. Paraleliai su visais šiais darbais Geležinio Vilko gatvėje yra vykdomas kelio bortų ir šaligatvio remontas“, – teigė D.Lisauskaitė.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Vilniuje rekonstruojama Geležinio Vilko gatvė
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Vilniuje rekonstruojama Geležinio Vilko gatvė

Vilniaus savivaldybės teigimu, daugiau nei dešimtmetį kapitališkai nė karto neremontuotoje gatvėje per pusantro mėnesio bus paklota beveik trys kilometrai naujos asfaltbetonio dangos, pakeisti susidėvėję kelio bortai, sutvarkyti šuliniai, atnaujintas ženklinimas. Gatvės atnaujinimo darbus planuojama užbaigti iki rugpjūčio 31 d., remontui savivaldybė skyrė daugiau nei milijoną eurų.

Darbai vykdomi dviem etapais: pirmame etape (liepos 24 d. – rugpjūčio 15 d. ) tvarkoma gatvės atkarpa nuo Geležinio Vilko tilto iki Pakalnės gatvės, kurios ilgis daugiau kaip 1 km; antrajame etape (nuo rugpjūčio 15 d. – iki rugpjūčio 31 d.) kelininkai persikels tarp M.K.Čiurlionio g. ir Tūkstantmečio g., šios atkarpos ilgis yra 1,7 km.

Skaičiuojama, kad kasdien Ukmergės – Geležinio Vilko g. sankryža, Ukmergės gatve centro kryptimi arba nuo Baltupių ir Žalgirio gatvės pusių Geležinio Vilko gatve link Gerosios Vilties žiedo važiuoja daugiau kaip 300 tūkst. vilniečių ir miesto svečių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius