Deja, jie labai greitai išsiaiškino, kad variklis neatitinka TT reikalavimų – netelpa skersai. Nesijaudindami dėl šios „smulkmenos“, inžinieriai nusprendė panaudoti agregatus nuo „RS4 Avant“, įskaitant bazę, variklį, pavarų dėžę, stabdžių sistemą bei kitus važiuoklės komponentus.
Kadangi viską reikėjo sutalpinti po kompaktiškesniu TT kėbulu, specialistai sutrumpino RS4 platformą 17 centimetru. Palyginus su standartiniais TT, interjeras išliko nepakitęs, išskyrus „Recaro“ sėdynes ir „Alcantara“ medžiaga apvilktą vairą.
Automobilio gamybos procesas užtruko 8 mėnesius, o po to vyko prototipo testavimas, jau po 20,000 kilometrų tapo aišku – patobulintas TT yra stiprus varžovas net ir pačiam „Porsche 911”. Po kapotu tūnojo 380 AG ir 440 Nm sukimo momentas, kuris leido TT įsibegėti iki maksimalaus 295 km/val greičio, o įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val užtekdavo vos 4,8 sekundės.
Masinės gamybos automobilis taip ir nepasiekė – greičiausiai dėl aukštos kainos.