Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Grįžkime į 2001-uosius – „Audi TT“ prototipas su 380 AG

Dar prieš „Audi TT-RS“ modelio gamybą, kompanijos „Quattro“ skyrius įžvelgė didžiulį potencialą sportiškam „Audi TT“ automobiliui. Inžinieriai nusprendė, kad puikus būdas paversti minkštą ir kiek nuobodų TT į tikrą, sportišką automobilį, tai būtų įmontuoti variklį į 2.7 litro darbinio tūrio V6 agregatą su dviem turbokompresoriais Iš tuometinio „Audi RS4 Avant“.
2001-ųjų „Audi TT“ prototipas su 380 AG varikliu
2001-ųjų „Audi TT“ prototipas su 380 AG varikliu / „Gunter Stachon Photography“ nuotr.

Deja, jie labai greitai išsiaiškino, kad variklis neatitinka TT reikalavimų – netelpa skersai. Nesijaudindami dėl šios „smulkmenos“, inžinieriai nusprendė panaudoti agregatus nuo „RS4 Avant“, įskaitant bazę, variklį, pavarų dėžę, stabdžių sistemą bei kitus važiuoklės komponentus.

Kadangi viską reikėjo sutalpinti po kompaktiškesniu TT kėbulu, specialistai sutrumpino RS4 platformą 17 centimetru. Palyginus su standartiniais TT, interjeras išliko nepakitęs, išskyrus „Recaro“ sėdynes ir „Alcantara“ medžiaga apvilktą vairą.

Automobilio gamybos procesas užtruko 8 mėnesius, o po to vyko prototipo testavimas, jau po 20,000 kilometrų tapo aišku – patobulintas TT yra stiprus varžovas net ir pačiam „Porsche 911”. Po kapotu tūnojo 380 AG ir 440 Nm sukimo momentas, kuris leido TT įsibegėti iki maksimalaus 295 km/val greičio, o įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val užtekdavo  vos 4,8 sekundės. 

Masinės gamybos automobilis taip ir nepasiekė – greičiausiai dėl aukštos kainos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai