Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hyundai“ stiprina raumenis: Europoje pardavė 7,5 proc. daugiau

Šiemet „Hyundai Motor“ Europoje pasiekė geriausią pusmečio rezultatą. Pardavimai kilo 7,5 proc., lyginant su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, skelbiama pranešime žinasklaidai.
„Hyundai“ pristatė naują elektromobilį – „Kona Electric“
„Hyundai“ / Gamintojo nuotr.

Pagal Europos automobilių gamintojų asociacijos duomenis, nuo 2018 metų sausio iki birželio kompanija užregistravo 291 052 parduotus automobilius. Pirmąjį šių metų pusmetį „Hyundai“ pardavimai Europos rinkos vidutinį rodiklį pralenkė 2,8 proc.

Prancūzijoje pardavimai augo 26 proc., Ispanijoje – 23 proc., o Vokietijoje 8 proc., lyginant su 2017 metų pirmuoju pusmečiu. Europoje geriausiai parduodamas „Hyundai“ yra „Tucson“ modelis, po jo – „i20“, „i10“ ir „i30“ modeliai.

„Būtent į Europos rinką orientuoti modeliai pritraukia naujus „Hyundai“ klientus. Tokie modeliai, kaip elektrinis SUV „Kona“ ir vandeniliu varomas „Nexo“, pabrėžia „Hyundai“ inovacijų dvasią ir potencialą siekiant neatsilikti nuo besikeičiančių tendencijų. Naujai išleisti „Tucson“ ir „i20“ toliau diktuos teigiamą pardavimų statistiką ateinantį pusmetį“, – sako vyriausiasis „Hyundai Motor Europe“ gamybos vadovas Thomas A. Schmidas.

90 proc. parduodamų automobilių yra naujesni nei 2 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius