Tiesioginę transliaciją iš konkurso dalyvių pristatymo „Litexpo“ parodų centre Vilniuje nuo 14 val. žiūrėkite čia:
10 komisijos narių išbandys ir vertins septynis pretendentus (abėcėlės tvarka):
- „Ford F-Max“
- „Iveco S-way“
- MAN TGX
- „Mercedes-Benz Actros“
- „Scania R“
- „Scania S“
- „Volvo FH“.
Pasak organizatorių, bandymų metu daugybė dėmesio skirta sunkvežimių saugumui. Pavyzdžiui, gegužės 7-8 d. Šiaulių Darbo rinkos mokymo centro autodrome bus patikrinta, kaip naujausios sunkvežimiuose esančios saugumo sistemos reaguoja tada, kai priešais automobilį atsiduria kliūtis, o vairuotojas į tai sureaguoja pavėluotai.
Laukia ir testas, kaip moderniomis saugumo sistemomis apginkluoti sunkvežimiai reaguos į netikėtai į kelią išbėgusį pėsčiąjį. Itin aktualus bus patikrinti ir tai, ar akląsias sunkvežimio zonas stebinčios sistemos perspėja, kai pasukti norima per anksti, mat šalia – kliūtis.
Pirmą kartą Lietuvoje rengiamų „DKV LIVE Metų sunkvežimio“ rinkimų projekto vadovas Gintautas Šutavičius pasakoja, kad gvildenant svarbiausius aspektus, pagal kuriuos pasirenkama, kokį sunkvežimį pirkti, kokio – ne, buvo išgryninti svarbiausi dalykai, aktualūs kiekvienam, perkančiam transportą.
Visas konkurso Metų sunkvežimis naujienas rasite specialioje rubrikoje ČIA.
„Pirmiausia vairuotojas, kuriam svarbi automobilio techninė būklė ir patogumas. Tuomet – pėstieji bei kiti eismo dalyviai, kuriems aktualu, kad tas sunkvežimis būtų kaip įmanoma saugesnis. Galiausiai, svarbios išlaidos, tenkančios įmonėms, perkančioms tuos vilkikus“, – vardino G.Šutavičius.