Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kia“ atskleidė naujojo EV6 elektromobilio dizainą

Pirmadienį, kovo 15-ąją, „Kia“ paskelbė oficialias EV6 elektromobilio išorės dizaino ir interjero nuotraukas. Pirmasis tik ant elektromobiliams skirtos platformos pagamintas naujos kartos modelis debiutuos jau šį mėnesį, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kia EV6
Kia EV6 / „Kia“ nuotr.
Temos: 2 Elektromobilis KIA

EV6 sukurtas vadovaujantis naująja prekės ženklo filosofija „Sujungtos priešingybės“, kuri įkvėpimo sėmėsi iš gamtos ir tarp žmonių pastebimų kontrastų. EV6 elektromobilyje pastebimi kontrastingi aštrių stiliaus elementų ir aptakių formų deriniai.

EV6 yra pirmas naujos kartos „Kia“ elektromobilis, sukurtas ant naujos E-GMP (angl. „Electric-Global Modular Platform“). Taip pat tai pirmasis kompanijos modelis, perėmęs naująją „Kia“ dizaino filosofiją, kuri įkūnija kompanijos susitelkimą pereiti prie elektrinio transporto.

„EV6 yra pirmas naujos kartos „Kia“ elektromobilis, demonstruojantis į vartotoją orientuotą progresyvų dizainą. Tvirtai tikime, kad EV6 taps svarbiu modeliu naujų elektromobilių rinkoje, – komentavo „Kia“ viceprezidentas ir kompanijos pasaulinio dizaino centro vadovas Karimas Habibas. – Naudodami aukščiausias technologijas, pažangias raiškos priemones ir grynas, nepažeistas formas siekėme sukurti įtaigaus dizaino futuristinį elektromobilį.“

Naują dizaino filosofiją taikys visiems modeliams

Su EV6 debiutuojanti dizaino filosofija „Sujungtos priešingybės“ nuo šiol bus taikoma kuriant visus būsimus „Kia“ modelius. Išskiriami penki esminiai jos principai: „Drąsa gamtoje“, „Priežastis džiaugtis“, „Galia judėti į priekį“, „Technologijos gyvenimui“ ir „Įtampa siekiant rimties“.

„Drąsa gamtoje“ atsiranda dėl sąlyčio su gamta. Kai kurių smulkių detalių, formų ir proporcijų randama tiek natūralioje gamtoje, tiek ir žmonių kuriamoje aplinkoje. Pagal šį principą derinamos aiškios, paprastos linijos ir įmantrūs kintantys paviršiai, kuriamos organiškai atrodančios techniškos konstrukcijos bei interjero apdaila.

„Priežastis džiaugtis“ susitelkia į naujos kartos „Kia“ automobilių atmosferą ir kuriamą įspūdį. Ateityje automobilių dizainas emocijas ir racionalų mąstymą sulies į vieną junginį, o tokios transporto priemonės labiau veiks keleivių nuotaiką, leis atsipalaiduoti ir pajusti įkvėpimą. Be to, jos lems, kad bus naudojamos organinės kilmės medžiagos ir jaunatvišką žaismingumą reiškiančios ryškesnės spalvos.

„Galia judėti į priekį“ susitelkia į prekės ženklo dizaino pranašumus. Pasitelkdama žinias ir įgūdžius, kuriuos įgijo per pastarąją prekės ženklo dizaino transformaciją, kurdama naujus gaminius „Kia“ leis jiems evoliucionuoti. Per patirtį ir kūrybiškumą bus pristatomi novatoriško dizaino projektai.

VIDEO: Source of inspiration : Opposites united|Kia

„Technologijos gyvenimui“ labiausiai vertina naujas technologijas ir sprendimus. Į kompanijos automobilius diegiama naujos kartos vartotojo sąsaja (UX) sukurta pasitelkiant pažangius apšvietimo, lietimo pojūčių ir jungiamumo sprendimus. Tai padės įtraukti vartotojus į automobilių valdymą.

„Įtampa siekiant rimties“ žadina tarp prieštaraujančių kūrybiškumo jėgų kylantį kontrastą ir primena apie dizaino pusiausvyrą, kuri visuomet yra siekiamybė. Taip atsiranda dizaino sprendimai su aštriomis ir techniškomis detalėmis.

Į ateitį orientuotas aukštųjų technologijų dizainas

EV6 išorė akivaizdžiai perteikia dizaino principą „Galia judėti į priekį“. Tai prekės ženklo pranašumų įtvirtinimas pasitelkiant „Kia“ transformacijos žinias ir įgūdžius.

Išsiskiria šiuolaikiškai atrodančios elegantiškos priekinės dienos šviesos. Drauge su „Kia“ dizaino progresą elektromobilių amžiuje atspindinčiomis tigro nosies stiliaus radiatoriaus grotelėmis jos yra tigro snukio dalis. Pastebimi kelių lygių dinaminiai šviesų moduliai. Žemai apačioje įrengta oro įsiurbimo anga vizualiai platina automobilį ir pabrėžia technologinę pažangą. Optimizuojant aerodinamiką oro srautas nukreipiamas po lygiu dugnu.

Profilis perteikia iš krosoverių perimtą aptakių ir aerodinamiškų formų estetiką. Joms kontrastuoja aštrios linijos ir šiuolaikinių technologijų detalės. Taip kuriamas dizaino įtampos pojūtis. Mažo nuolydžio galinis langas suteikia dinamiškos išvaizdos ir atlieka svarbią funkciją – drauge su išraiškingo dizaino sparnais praplečia salono erdvę. Durų apačios linija galinių arkų link kyla į viršų, tad profilis vizualiai atrodo ilgesnis.

Aerodinaminių charakteristikų nuožulnūs galinės dalies statramsčiai papuošti blizgančiais juodais intarpais. Toks dizaino sprendimas vizualiai praplėtė galinį stiklą. Virš jo įrengtas iškilus stogo oro aptakas nukreipia oro srautą į apatinį, kuris sumontuotas virš unikalių galinių žibintų.

EV6 bendromis jėgomis kūrė trys „Kia“ pasaulinio dizaino tinklo studijos: Namjango (Pietų Korėja), Frankfurto (Vokietija) ir Irvino (Kalifornija, JAV).

Erdvus ir šiuolaikiškas interjeras

„Kia“ elektromobilių E-GMP platforma leido sukurti interjerą, kuris yra erdvesnis nei elektrifikuotų dabartinės konstrukcijos kompanijos automobilių.

Viena iš naujojo interjero detalių yra vientisas ekranas su aukštos kokybės garso sistema ir navigacijos (ANV) monitoriumi. Paprasta gaubto ekrano forma ir siauras prietaisų skydelis suteikia atviros erdvės pojūtį. Nuo vairo iki automobilio centro besitęsiantis ekranas vairuotojui pateikia prietaisų parodymus, o virš centrinės konsolės – multimedijos ir navigacijos sistemų informaciją. Ekrano plotis įtraukia vartotojus, o atsisakius daugelio apčiuopiamų mygtukų interjeras neatrodo perkrautas.

„Kia“ nuotr./Kia EV6
„Kia“ nuotr./Kia EV6

Po navigacijos ekranu įrengtas šildymo, vėdinimo įrangos ir oro kondicionieriaus valdymas apčiuopiamų mygtukų pojūtį imituojančiu jutikliniu ekranu. Žemiau prietaisų skydelis nukreipiamas tolyn į automobilio priekį, taip priekiniam keleiviui sukuriama atviresnė erdvė.

EV6 sėdynės aptrauktos audiniu, sukurtu iš perdirbto plastiko. Mažai vietos užimančios, tačiau praktiškos sėdynės suteikia salonui erdvės.

EV6 pasaulinis debiutas įvyks 2021 metų kovo mėnesį specialaus internetu transliuojamo renginio metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius