Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl superautomobiliai nėra tokie „kieti“, kaip jūs manote

Apie superautomobilį svajoja kiekvienas benzingalvis nuo pat paauglystės iki senatvės. Tokie automobiliai gali kainuoti milijonus, skrieti ypač greitai ir pritraukti galybę dėmesio eisme. Visgi tuo pat metu jie nėra itin praktiški automobiliai ir kartais važinėjimas jais gali virsti tikru košmaru.
Kroatatijos „Rimac“ pristatė daugiau nei 1800 AG turintį hiperautomobil
Kroatatijos „Rimac“ pristatė daugiau nei 1800 AG turintį hiperautomobil / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pirmiausia važiavimas gali virsti košmaru dėl jų aukščio. Kai kurie iš superautomobilių yra arčiau žemės nei kai kurios reptilijos, pastebi portalas „Business Insider“. Pravažumas nėra ta superautomobilio savybė, kuria jis gali pasigirti – automobiliai sukurti taip, kad skrostų orą, kuo geriau įveiktų vėjo pasipriešinimą ir būtų tarsi „prisiklijavę“ prie kelio. Tai reiškia, kad kelio nelygumai, duobės ir pan. gali atnešti tūkstančius siekiančių nuostolių – tikrai nėra lengva tuo pat metu skrieti dideliu greičiu ir laikyti akis įsmeigus į kelią, kad netyčia ratas nepataikytų į kokią nors duobę ar asfalto „raukšlę“.

Be to, superautomobiliai turi pernelyg daug galios. Pavyzdžiui, ką galite nuveikti su modeliu, kurio galia – 600 AG ir daugiau. Vargu ar į šį klausimą yra atsakymas, mat 99,99 proc. atvejų kasdieniame eisme jums šios galios nė neprireikia. Tuo pat metu automobilis vis tiek vartos stulbinančiai daug degalų.

Ir jeigu nuspręsite nuspausti akceleratorių iki dugno, kyla kelios grėsmės. Pavyzdžiui, nesuvaldysite galingo modelio. Arba nespėsite pastebėti greitį ribojančių ženklų ir užsitrauksite teisėtvarkos pareigūnų rūstybę. Ir šitai išties kelia depresiją: nieko nėra liūdniau nei stebėti superautomobilį, įstrigusį eismo spūstyje, be menkiausio šanso pademonstruoti savo potencialą.

Jie brangūs. Tokie brangūs, kad ne tik norint tokį įsigyti teks pakloti apvalią sumą su keliais nuliais. Tokios sumos prireiks ir tada, kai reikės superautomobilį pataisyti. Nesvarbu, ar automobiliui prireiks remonto jums netyčia įsirėžus į ką nors, ar tiesiog bus būtina pakeisti stabdžių kaladėles: sumos, mokamos iš atliktus darbus, neabejotinai privers jus ašaroti.

Galiausiai, superautomobiliai nėra patogūs. Pavyzdžiui, prabangūs sedanai su minkštomis sėdynėmis ir pneumatinių sistemų valdomomis važiuoklėmis yra sukurti taip, kad vairuotojas ir keleiviai jaustųsi komfortiškai.

Superautomobilių kūrėjai apie komfortą negalvoja – jie giriami dėl to, kad yra gerai valdomi, lengvai vairuojami ir pan. Tokiame automobilyje jūs įsispraudžiate į ankštą iš magnio lydinių, anglies pluošto pagamintą kabiną ir įsitaisote kietame, tvirtame sportiniame lopšyje. Juo smagu lėkti lenktynių trasoje, vingiuotais keliukais, mėgautis įspūdžiais, visgi po ilgesnės kelionės tokiame automobilyje jūsų nugara, kaklas, pečiai bus paskaudę ir nutirpę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius