Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Niurbergo trasoje – išskirtinis „Porsche Taycan“ rekordas, kurį sugalvojo patys

Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ jau kelias mėnesius kausto didžiausių automobilių gerbėjų dėmesį – netrukus, rugsėjo 4-ąją, ilgai lauktas ir kruopščiai slėptas modelis bus pristatytas plačiajai visuomenei. Iki to – jis bus nuvažiavęs daugiau nei 6 milijonus kilometrų ir įveikęs daugybę išbandymų. Vienas jų – legendinėje Niurbergo trasoje pagerintas elektromobilių rekordas.
„Porsche Taycan“
„Porsche Taycan“ / Gamintojo nuotr.

Kaip rašoma pranešime, bandomuosiuose važiavimuose Larsas Kernas 20,6 km ratą įveikė per 7 min. 40 sek. Taip pasiekęs naują rekordą kaip keturių durų elektra varomas sportinis automobilis.

„Taycan" tinkamas ir lenktynėms – tą įrodė čia, vienoje sudėtingiausių lenktynių trasų. Esu sužavėtas jo valdymu“, – sakė L.Kernas.

Tiesa, akylesni pastebi, jog ankstesnis rezultatas, panašu, kad priklauso... niekam. Tokio tipo „keturių durų sportinio automobilio“ rekordą sugalvojo pati „Porsche“. Ir, žinoma, jį pasiekė.

VIDEO: New Porsche Taycan sets a record at the Nürburgring-Nordschleife

Išbandymas Italijoje

Dar vienas testas buvo atliktas itin greitoje „Nardò“ trasoje Italijoje – elektromobilis per 24 valandas įveikė 3425 km. Panašus atstumas važiuojant automobiliu yra nuo Vilniaus iki Ispanijos sostinės Madrido.

Naujausias testas Italijoje – dar vienas „Taycan“ patikimumo bandymas. Juo siekta patikrinti, kaip „Taycan“ gali įveikti ilgas keliones dideliu greičiu esant sudėtingoms oro sąlygoms. Pietų Italijoje oras šiuo metu įkaista iki 42 laipsnių (kelio danga – iki 54), o vidutinis greitis bandymų metu buvo tarp 195 ir 215 km/val.

„Taycan“ įrodė savo patikimumą – visas 24 valandas automobilis sustoti turėjo tik baterijos įkrovimui ir vairuotojų pasikeitimui. Norint užtikrinti didelį greitį ir važiavimo efektyvumą, prie „Taycan“ vairo visas 24 valandas pasikeisdami sėdėjo šeši „Porsche“ bandytojai.

„Taycan“ yra ne tik išskirtinai ištvermingas elektromobilis – jo sistema sukonstruota taip, kad maksimalią galią demonstruotų net ir esant itin didelei apkrovai. Pavyzdžiui, atliekant kelis iš eilės įsibėgėjimo testus nuo 0 iki 200 km/val.

Būtent toks testas buvo atliktas liepos pabaigoje – uždarytame aerodrome „Taycan“ nuo 0 iki 200 km/val. maksimaliu tempu įsibėgėjo 26 kartus iš eilės. Vidutinis bėgėjimosi laikas – mažiau nei 10 sekundžių, o skirtumas tarp greičiausio ir lėčiausio bandymo – vos 0,8 sek.

Le Mane išbandyta technologija

„Porsche Taycan“ bus pirmasis serijinės gamybos modelis, kurio elektros sistemos įtampa – 800 voltų. Tai technologija, pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis išbandyta Le Mano 24 val. lenktynėse ir užtikrinusi net tris „Porsche 919 Hybrid“ pergales paeiliui.

Didelė sistemos įtampa užtikrina didelį našumą, sumažina įkrovimo laiką, tokiai sistemai reikia mažiau laidų – taip taupoma ne tik vieta, bet ir svoris.

Testo „Nardò Technical Center“ metu buvo naudojamos itin galingos 800 voltų įkrovą palaikančios „Porsche Engineering Group GmbH“ įkrovimo stotelės.

Bandymų metu buvo dar kartą patvirtintas „Taycan“ sumontuotos temperatūros reguliavimo sistemos efektyvumas. Aukštos įtampos elektros sistemos elementai, priklausomai nuo aplinkos, turi būti nuolat vėsinami arba šildomi – tinkama temperatūra apsaugo nuo galios praradimo ar lėto baterijų pildymo greitojo įkrovimo stotelėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius