-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Premjera Frankfurte: ar „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, kaip „Golf“?

„Volkswagen“ patvirtino, kad artimiausiomis dienomis ketina oficialiai pristatyti savo pirmąjį ant MEB platformos sukurtą elektromobilį „ID.3“. Prieš premjerą Frankfurto automobilių parodoje šis automobilių gamintojas palygino „ID.3“ su „Golf“ ir „Beetle“ – dviem transporto priemonėmis, kurios pakeitė automobilių industriją.
Elektromobilis „Volkswagen ID.3“
Elektromobilis „Volkswagen ID.3“ / Volkswagen nuotr.

Per pastaruosius keletą metų mes matėme įvairiai užmaskuotus „ID.3“ elektromobilių prototipus, tačiau tikrojo, masinei gamybai skirto automobilio prototipo nematėme.

Dabar VW paskelbė, kad oficialiai „ID.3“ elektromobilį galima bus pamatyti rugsėjo 10–22 dienomis, Frankfurto automobilių parodoje (IAA).

VW savo naująjį „ID.3“ elektromobilį palygino su „Golf“ ir „Beetle“ automobiliais:

„ID.3 seka Golf ir Beetle pėdomis, tad ID.3 elektromobilis yra trečiasis, strategiškai labai svarbus Volkswagen prekės ženklo istorijos skyrius. Gegužės viduryje Volkswagen sėkmingai pradėjo priimti išankstines ID.3 1st Edition, išskirtinio leidimo, galinčio pasigirti fantastišku įrangos kiekiu, rezervacijas. Ir pastarųjų automobilių rinkai pasiūlėme ribotą kiekį – 30 000 vnt.“

VW teigia, kad ši „ID.3“ versija bus aprūpinta vidutinio dydžio baterijų sistema, kurios galia yra 58 kWh ir atsižvelgiant į WLTP standartą, jų užteks nuvažiuoti 420 kilometrų nuotoliui.

Įprasta „ID.3“ versija bus su trimis skirtingais baterijų sistemų variantais: 45 kWh, 58 kWh ir 77 kWh.

Standartinį ID.3 modelį bus galima įsigyti net su trimis baterijų sistemų variantais: su maža baterija (45 kWh) nuvažiuosite iki 330 km (WLTP), o su didele (77 kWh) – iki 550 km (WLTP).

VW patvirtino, kad orientuojasi į „mažesnę nei 30 000 eurų kainą Vokietijoje. Beje, verta atkreipti, kad į šią kainą jau yra įtrauktas ir PVM, kadangi reklamuojant prekę Vokietijoje ir skelbiant kainą reikia įtraukti ir mokesčius.

Tad pritaikius papildomas elektromobilių paskatas (kurios kiekvienoje šalyje yra labai skirtingos) „Volkswagen ID.3“ gali tapti labai paklausiu ir patraukliu elektromobiliu.

Ir prisimenant apie neseniai skelbtus Cvikau gamyklos kardinalius pokyčius, 1,2 mldr. eurų investicijas ir šimtatūkstantines gamybos apimtis, „Volkswagen“ gali tapti tuo automobilių gamintoju, kuris elektromobilius pradės pardavinėti kaip bandeles ir kas svarbiausia – juos galės įsigyti ir eilinis pirkėjas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius