Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Pirmasis visiškai elektrinis „Jaguar I-Pace“ – jau Vilniuje

Šią vasarą smalsumą sukurstęs pirmasis visiškai elektrinis miesto visureigis „Jaguar I-Pace“ pagaliau atvyko į Lietuvą. Intrigą Vilniuje „I-Pace“ sukūrė dar šiemet liepą, kai sostinės gatvėmis riedėjo keturių „I-Pace“ prototipų turas, o dabar pirmieji „Jaguar“ visiškai elektriniai visureigiai – jau „Inchcape Motors“ salone sostinėje. Tarp jų – ir demonstracinis „I-Pace“, atgabenęs galimybę iš arti susipažinti su šia žvilgsnį traukiančia elektromobilių pasaulio naujiena, rašoma pranešime.
„Jaguar I-Pace“
„Jaguar I-Pace“ / Gamintojo nuotr.

„Jaguar“ ne tik sukūrė pirmąjį prabangų elektromobilį, pretenduojantį į inžinerijos viršūnes ir pasižymintį tikro sportininko galiomis. „Jaguar“ sukūrė ir apskritai vieną labiausiai jaudinančių modelių, kokius galima rasti rinkoje šiuo metu, todėl nekyla abejonių, kad pažintis su naujuoju „I-Pace“ paliks neišdildomų įspūdžių“, – pažymi „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Justė Šataitė.

„Jaguar I-Pace“ yra viena pirmųjų kregždžių naujame prabangių elektrinių SUV segmente, metantis rimtą iššūkį „Teslai“. Naujojo visiškai elektrinio „Jaguar“ SUV sportinį charakterį užtikrina visi varantys ratai ir sportinio automobilio verta dinamika, o su visiškai įkrauta baterija elektromobilis WLTP ciklu nuvažiuoja net 480 kilometrų. Tai yra, „I-Pace“ 90 kWh ličio jonų akumuliatoriaus pilno įkrovimo užtektų nuvažiuoti iš Vilniaus į Klaipėdą. Greitojo įkrovimo stotelė baterijas 80 procentų leistų įkrauti per 40 minučių.

„Jaguar I-Pace“ yra varomas dviem nuolatinio veikimo magneto sinchroniniais elektros varikliais, kurie veikia efektyviau nei įprasti rinkoje indukciniai varikliai. Panašiai kaip ir „Formula E“ lenktyninių automobilių „I-TYPE Formula E“ varikliai, šios jėgainės generuoja 400 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą, iki 100 km/val. „I-Pace“ įsibėgėja vos per 4,8 sekundės.

Į akis krenta įspūdingas „I-Pace“ dizainas – tuo pačiu metu ir futuristinis, ir labai elegantiškas. „I-Pace“ apstulbina valdymo potyriais: šis 2,2 tonos sveriantis elektrinis SUV yra ir itin šaltakraujiškas, tikslus, ir tuo pačiu metu judrus, manevringas eismo dalyvis, labiau primenantis sportinį automobilį nei masyvų visureigį.

Salone, kaip ir priklauso tikram „Jaguar“ – išskirtinis dėmesys detalėms, į keleivius orientuotas erdvės išdėstymas, aukščiausios kokybės medžiagos, įskaitant prabangų interjerą.

Komforto funkcijų valdymui – nauja „Touch Pro Duo“ informacinė pramoginė sistema su jutikliniu ekranu. O naujoji navigacijos sistema įvertina nustatyto maršruto topografiją, apibendrina ankstesnių kelionių įžvalgas, vairavimo stilių ir išskirtiniu tikslumu apskaičiuoja baterijos įkrovimo būseną, vairuotojui užtikrindama maksimalų pasitikėjimą automobilio galimybėmis.

Gamintojo nuotr./„Jaguar I-Pace“
Gamintojo nuotr./„Jaguar I-Pace“

„Jaguar I-Pace“ yra vidutinio dydžio visureigis, tačiau elektromobilio komponavimo privalumai salone sukuria tiek erdvės, kad „I-Pace“ salone erdvės tiek pat, kiek „Jaguar XJ“ limuzine. Nustebina ir bagažinės talpa – 656 litrai, o sulanksčius sėdimąsias vietas – net 1453 litrai.

Naujojo „Jaguar I-Pace“ kaina – nuo 80 700 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius